Hyundai показав салон нового кросовера Elexio. Рекламні тизери нових автомобілів

Після прем’єри на автосалоні в Шанхаї у квітні цього року, компанія Beijing-Hyundai поступово розкриває нові подробиці про середньорозмірний електричний кросовер Elexio. Ця модель має стати новим орієнтиром для лінійки Hyundai на китайському ринку, і тепер виробник оприлюднив офіційні зображення інтер’єру автомобіля, демонструючи, як буде виглядати цифрове майбутнє бренду.

Салон Elexio виконано у стилі повного переходу до цифрової архітектури. У моделі повністю відсутня традиційна панель приладів, а фізичних кнопок на передній консолі майже немає. Основний візуальний акцент зроблено на великий 27-дюймовий дисплей мультимедійної системи з роздільною здатністю 4К, який візуально сприймається як єдиний монітор, однак підтримує незалежне відображення контенту для водія та переднього пасажира. Частину функцій традиційної «приборки» планується реалізувати за допомогою проекційного дисплея, що з’явиться на лобовому склі.

Інформаційно-розважальна система побудована на потужному чипі Qualcomm 8295 і підтримує голосове керування. Для зберігання дрібних речей передбачено 29 відсіків і висувну шухляду. Об’єм багажника становить 506 літрів, що цілком відповідає потребам міської родини або активного способу життя.

Hyundai Elexio побудований на електричній платформі E-GMP, яка також лежить в основі моделей лінійки Ioniq. Водночас з погляду дизайну новинка має власну айдентику, яка формує образ наступного покоління Hyundai, розробленого спеціально для Китаю.

Габарити кросовера вже відомі з китайської сертифікаційної бази: довжина складає 4615 мм, ширина — 1875 мм, висота — 1673 мм, а колісна база сягає 2750 мм. Технічно Elexio пропонуватимуть у двох варіантах: із переднім приводом, де встановлено один електромотор потужністю 218 кінських сил, або з повним приводом, який передбачає наявність другого електродвигуна потужністю 99 кінських сил. У такій конфігурації сумарна потужність силової установки перевищує 316 к.с. Максимальна швидкість незалежно від типу приводу обмежена 185 км/год.

Живлення забезпечується літій-залізо-фосфатною тяговою батареєю від FinDreams — дочірньої компанії китайського гіганта BYD. Ємність акумулятора виробник поки не розголошує, однак заявлено, що запас ходу сягатиме 700 кілометрів за китайським тестовим циклом CLTC. Акумулятор підтримує функцію швидкої зарядки: з 30 до 80% батарея поповнюється лише за 27 хвилин.

Hyundai Elexio вийде на китайський ринок у третьому кварталі 2025 року — очікується, що продажі стартують у вересні. Наразі немає підтверджень щодо можливості експорту моделі за межі КНР, однак успіх на внутрішньому ринку може стати важливим кроком до подальшого розширення.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.