Hyundai оприлюднив тизер концепту THREE. Рекламні тизери нових автомобілів

Hyundai готується представити на автосалоні IAA Mobility у Мюнхені абсолютно новий електричний концепт під назвою Concept THREE, який, за попередніми даними, стане передвісником серійної моделі Ioniq 3. Дебют запланований на 9 вересня, і він обіцяє відкрити новий етап розвитку лінійки електромобілів під брендом Ioniq, доповнивши її більш доступним і компактним міським хетчбеком.

Згідно з офіційними ескізами, Concept THREE має динамічний силует із низькою посадкою, агресивними аеродинамічними елементами та збільшеними колісними дисками. Hyundai визначає його як «Aero Hatch», що символізує новий підхід до формування образу компактного електричного автомобіля. Стилістика концепту розвиває філософію Art of Steel, вперше представлену у торішньому прототипі Initium FCEV. У передній частині чітко простежуються світлодіодні смуги, що простягаються на всю ширину кузова, подібно до тих, що використовуються в оновленому Ioniq 6, а також спорт ивні повітрозабірники, виразний передній спліттер і розширені колісні арки. Завершує образ інтегрований задній спойлер у стилі «качиного хвоста», який додає моделі спортивності.

Саймон Лосбі, старший віцепрезидент і керівник дизайн-центру Hyundai, зазначив, що головною метою проєкту стало «повне переосмислення компактного електрокара з нуля», назвавши Concept THREE «скульптурою з ідеальними пропорціями». За його словами, дизайнерська мова новинки прагне об’єднати емоційність із сучасною технологічністю, що робить концепт справжнім проривом у класі компактних хетчбеків.

Водночас неофіційні фото закамуфльованих прототипів підтверджують, що серійна версія моделі, яка отримає назву Ioniq 3, виглядатиме дещо стриманіше, зберігаючи при цьому ключові риси дизайну концепту. Очікується, що виробництво стартує у 2026 році, а перші поставки відбудуться в середині року. Новинка стане найменшим представником сімейства Ioniq, розташувавшись у модельній лінійці між компактним кросовером Inster та популярним Kona Electric, пропонуючи екологічну альтернативу бензиновим i20 та i30.

Щодо технічної частини, Hyundai не розкриває всі деталі, але відомо, що новий хетчбек базуватиметься на модульній платформі E-GMP, яку також використовують кросовери KIA EV2 та EV3. Це дозволяє припустити наявність одного електродвигуна потужністю 150 кВт (204 к.с.) та акумуляторних батарей місткістю 58,3 або 81,4 кВт-год, а також потенційну можливість появи двомоторних версій у майбутньому. Такий підхід гарантує конкурентні характеристики з точки зору запасу ходу та динаміки, що має допомогти Ioniq 3 успішно конкурувати на європейському ринку.

Сегмент, у який прагне увійти Hyundai з цією моделлю, вже насичений гучними іменами. Майбутній Ioniq 3 змагатиметься з Renault 5 E-Tech, Nissan Micra, Peugeot E-208, Opel Corsa Electric, Citroen e-C3 та китайським бестселером BYD Dolphin. Крім того, серед конкурентів називають Volkswagen ID.2all та іспанський Cupra Raval, що також орієнтовані на молодіжну аудиторію та міські потреби.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.