
Німецька інженерна компанія HWA AG, заснована одним із творців AMG — Гансом Вернером Ауфрехтом, офіційно оголосила про участь свого рестомоду HWA Evo в престижному 24-годинному марафоні на Нюрбургринзі у 2026 році. Два екземпляри унікального спорткара вийдуть на старт у спеціальному експериментальному класі SP-X, що зарезервований для інноваційних та нетипових гоночних конструкцій.
Модель HWA Evo, натхненна легендарним Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II, який був іконою перегонів DTM на початку 90-х, стала гучною подією в автомобільному світі ще до початку серійного виробництва. Автомобіль має класичний зовнішній вигляд з сучасним інженерним наповненням і вже встиг зібрати значний попит — більшість із запланованих 100 екземплярів були розкуплені ще до старту виробництва, яке заплановане на 2025 рік.
Переглянути цей допис в Instagram
В рамках цьогорічного марафону на Нюрбургринзі, що проходив минулими вихідними, HWA представила два прототипи HWA Evo, за кермом яких сиділи легендарні німецькі пілоти — Роланд Аш та Клаус Людвіг. Обидва брали участь у перегонах DTM на початку 90-х саме за кермом оригінального Evo II. Зокрема, Аш у 1992 році здобув перемогу на трасі «Нюрбургринг», що допомогло Mercedes-Benz виграти загальний залік того сезону, а Людвіг також неодноразово перемагав у гонках того року.
Протягом наступного року Аш і Людвіг виконуватимуть роль тест-пілотів, щоб допомогти інженерам HWA максимально адаптувати Evo до екстремальних умов добових перегонів. Проте безпосередньо у 2026 році за кермом гоночних версій Evo будуть молодші професійні пілоти, імена яких компанія обіцяє оголосити згодом.
Переглянути цей допис в Instagram
Кожен HWA Evo буде оснащений 3,0-літровим V6 з подвійним турбонаддувом потужністю 500 к.с., розробленим спеціально для цієї моделі. Автомобіль також отримав перероблену аеродинаміку, сучасну підвіску і карбонову конструкцію, що забезпечує високу жорсткість кузова та зниження ваги.
Технічний директор HWA, Гордіан фон Шенінг, натякнув, що компанія вже працює над наступним проєктом — ще одним рестомодом на основі Mercedes-Benz 90-х років, який отримає двигун V8 і ще більший зв’язок із гоночною спадщиною бренду. Крім того, до кінця десятиліття HWA планує представити власний гіперкар, що стане самостійним продуктом компанії.
Переглянути цей допис в Instagram