
Компанія Huawei оголосила про розробку твердотільної батареї для електромобілів. Вона дозволить добитися рекордного запасу ходу та блискавично швидко заряджатиметься.
Huawei уже зареєструвала патент на синтез сульфідних електролітів. Саме їх використовуватимуть у новій твердотільній батареї, повідомляє сайт CarNewsChina.
Твердотільні батареї зараз створюють Mercedes-Benz, а також MG, Nissan та Toyota. Особливість розробки Huawei — технологія легування сульфідних електролітів азотом. Вона покликана усунути побічні реакції та збільшити ресурс батареї.
Тверді електроліти дозволяють в 2-3 рази збільшити густину енергії порівняно з традиційними рідкими. У батареї Huawei вона становитиме приблизно 400-500 Вт-год на 1 кг ваги.
Твердотільна батарея Huawei зможе забезпечити запас ходу електромобілів до 3000 км. До того ж, вона менш чутлива до перегріву чи займання, аніж традиційні літій-іонні акумулятори. Завдяки цьому батарея буде безпечнішою, а також підтримуватиме надшвидку зарядку всього за 5 хвилин. Однак для цього потрібні і зарядні станції великої потужності, які наразі ще не встановлюють.
Утім, твердотільні батареї мають і суттєвий недолік: вони доволі дорогі — 1100-1400 доларів за 1 кВт-год. Однак якщо технологія стане масовою, то і вартість суттєво знизиться.