
Нове покоління «гарячого» хетчбека Honda Civic Type R стало модернізованим варіантом моделі п’ятирічної давності, що не завадило авто виявитися найпотужнішим в історії. Автомобіль зберіг платформу Type R покоління FK8 2017 року і 2-літровий рядний 4-циліндровий бензиновий двигун K20C з турбонаддувом, але вже в найближчому майбутньому модель може отримати бензоелектричну силову установку. Про це прямо заявили інженери японської марки.
Під час прес-запуску новинки технічний консультант Honda Motor Europe Ко Ямамото в інтерв’ю Autocar розкрив подробиці про технологічне майбутнє хетчбека. За словами інженера, перехід на гібридний двигун не виключається. Але малоймовірно, що Civic Type R стане електромобілем або отримає повний привід.
«На цій платформі ми не можемо зробити електромобіль, але я вважаю, що можна дійти певного рівня гібридизації. Електрифікація — це просто ще один технічний захід, такий самий, як VTEC, турбонаддув або багатоважільна підвіска», — наголосив Ко Ямамото.
З технічної точки зору немає проблем для того, щоб зробити Civic Type R і повнопривідним — вперше в історії моделі — однак таких планів у японського автовиробника немає.
«Звичайно, ми можемо зробити повний привід — платформа Civic Type R використана і в повнопривідному CR-V, але я не думаю, що повний привід підходить цій моделі. Необов’язково він зробить машину швидшою, але точно збільшить її масу», — пояснив технічний консультант.