Honda продовжує розвивати модель Elevate, орієнтовану насамперед на молодих міських водіїв, які хочуть, щоб їхній автомобіль виглядав більш пригодницьким, навіть якщо основне середовище його експлуатації — асфальтовані дороги. Саме тому виробник презентував нову версію моделі під назвою Elevate ADV Edition, яка з’явилася спочатку на ринку Індії, а потім — у вигляді родинної моделі Honda WR-V — дісталася і до Японії.
В основі авто залишається знайома платформа, а головні зміни зосереджені у дизайні та оформленні, що мають створити образ кросовера із натяком на позашляховий стиль.
Зовнішність автомобіля отримала помітні оновлення. Головним елементом стала нова решітка радіатора з вертикальними прорізами, акцентована виразною помаранчевою смугою, яка візуально розбиває темні елементи та додає спортивності. Цей колір повторюється в акцентах бампера, на декоративних накладках кузова та в оформленні колісних дисків, що мають чорне глянцеве покриття.
На кузові присутні фірмові наклейки з позначенням ADV, які підкреслюють особливу версію, а також додаткові емблеми на крилах і кришці багажника. Для покупців пропонуються двоколірні варіанти забарвлення у відтінках Meteoroid Gray Metallic та Lunar Silver Metallic із чорним дахом, що додає автомобілю візуальної завершеності.
Салон оформлений у поєднанні чорного та насиченого помаранчевого кольорів, створюючи яскравіший настрій, ніж у стандартної версії. Оббивка має контрастний шов, а декоративне підсвічування передньої панелі може змінювати кольори, формуючи своєрідний візуальний ритм під час поїздки. Загальна архітектура салону залишається знайомою, а якість виконання відповідає класу міського кросовера. У комплектації передбачено 10,25-дюймову мультимедійну систему з підтримкою сучасних сервісів підключення, 7-дюймовий дисплей у щитку приладів, ау діосистему з вісьмома динаміками, люк, а також комплекс систем активної безпеки Honda ADAS та шість подушок безпеки.
Що стосується технічної частини, змін не відбулося. Під капотом встановлений атмосферний бензиновий двигун об’ємом 1,5 літра, який розвиває 119 к.с. та 145 Нм крутного моменту. Він працює або з шестиступеневою механічною коробкою передач, або з варіатором CVT, що імітує сім фіксованих передач. Привод залишається переднім, як і раніше.
Кліренс у 220 мм дозволяє без зайвого хвилювання пересуватися дорогами з нерівним покриттям, проте реальних позашляхових можливостей від моделі очікувати не варто: платформа Elevate споріднена з седаном Honda City і не передбачає повноприводних версій. Тобто автомобіль пропонує не стільки технічні можливості для подолання бездоріжжя, скільки візуальну стилістику, що відповідає сучасному запиту на «активний» образ.
Ціни на Honda Elevate ADV Edition в Індії розташовані у верхній частині модельного ряду — від 15,29 до 16,66 лакхів рупій (приблизно від 17,300 до 18,800 доларів США залежно від комплектації). Таким чином ця версія займає позицію флагманської у лінійці, підкреслюючи своє призначення як варіант для тих, хто хоче відрізнятися, але не шукає радикальних змін у характеристиках автомобіля.

Опубликовал
Теги: 

