Great Wall почала випускати машини в Бразилії на колишньому заводі Mercedes-Benz. Китайський автопром

Great Wall Motors офіційно оголосила про запуск власної виробничої лінії на заводі в Бразилії. Першим автомобілем, що зійшов із конвеєра, став купеподібний кросовер Haval H6 GT. Для китайського автовиробника це не лише початок локалізованого виробництва на новому континенті, але й важливий крок у глобальній експансії бренду.

На першому етапі підприємство випускатиме бензинові та гібридні кросовери Haval H6, а в перспективі планується розширення модельного ряду за рахунок повнорозмірного позашляховика Haval H9 та пікапів Poer. Нині на заводі працює 530 співробітників, серед яких близько 145 обіймають адміністративні та офісні посади. За планом, до кінця року кількість персоналу зросте до приблизно 1000 осіб, а виробництво перейде на роботу у дві зміни. Початкова річна потужність становить 30 тисяч автомобілів, а до 2028 року її мають намір збільшити до 50 тисяч.

Бразильський завод став третім повноцінним закордонним виробничим майданчиком Great Wall Motors і має стати стратегічним центром для подальшого розвитку компанії в Латинській Америці. Варто нагадати, що підприємство раніше належало Mercedes-Benz, яка у 2021 році припинила випуск автомобілів у Бразилії. У 2023 році китайська компанія придбала цей завод, і приблизно десята частина нинішніх працівників залишилася тут ще з часів німецького автовиробника.

Офіційне відкриття відбулося 16 серпня за місцевим часом, і на церемонію завітав президент Бразилії Луїс Інасіу Лула да Сілва. Особисто був присутній і голова правління Great Wall Motors Вей Цзяньцзюнь, який заявив, що компанія принесе до Латинської Америки власну інноваційну гібридну систему Hi4 з повним приводом. За його словами, саме вона має стати одним із технологічних символів нового етапу присутності GWM у регіоні.

Great Wall Motors уперше вийшла на закордонні ринки ще у 1997 році. За 28 років компанія реалізувала понад два мільйони автомобілів за межами Китаю, а загальна кількість користувачів марки у світі перевищила 15 мільйонів. Вихід на ринок Бразилії та запуск місцевого виробництва вважаються одним із наймасштабніших стратегічних кроків у міжнародній історії бренду.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.