GM визнає: щоб вижити, треба брати приклад з китайців. Китайський автопром

Китайські автовиробники змінюють правила гри. Вони створюють нові електромобілі в рекордні терміни — всього за 22-28 місяців, тоді як західним компаніям, зокрема General Motors, потрібно від 32 до 48 місяців. Тепер навіть такі автогіганти, як GM, відкрито визнають: настав час переймати китайський темп.

Президент General Motors Марк Ройсс заявив, що компанія повинна вчитися в китайських конкурентів не тільки швидкості, а й підходу до розробки.

«Ми можемо багато чого навчитися від їхньої швидкості. Не думаю, що копіювання один одного або гонитва за найнижчою ціною є правильною стратегією. Але швидкість — це те, у чому ми маємо надолужити», — сказав він в інтерв’ю InsideEVs.

За словами Ройсса, секрет китайських брендів полягає у спільній базі постачальників та миттєвому впровадженні інновацій, що дозволяє швидко переходити від прототипу до серійного виробництва. Проте він визнає й слабкі місця такої системи:

«Багатьом із них важко заробляти, якщо вони не виробляють батареї. Вони блискавично запускають нові моделі, копіюють ідеї одне одного — і так само швидко зникають».

Американський концерн не єдиний, хто намагається наздогнати темп. Audi вже заявила, що створює наступне покоління TT «на китайській швидкості» — за 30 місяців після затвердження проєкту. А BMW пішла ще далі: у межах стратегії Neue Klasse компанія планує випустити 40 нових або оновлених моделей протягом лише двох років.

Аналітики зазначають, що цей «ефект Китаю» — один з найбільш серйозних викликів для традиційних автовиробників за останні десятиліття. Китай не просто виробляє більше — він виробляє швидше, і тепер саме цей фактор може стати ключем до домінування на світовому ринку електромобілів.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.