General Motors скорочує персонал через слабкий попит на електромобілі. Електромобілі та електрокари

Американський концерн General Motors скорочує персонал через слабкий попит на електромобілі. Раніше завод GM Factory Zero вже скоротив робочі зміни і тимчасово відправив зайвих співробітників у відпустку через слабкий попит на моделі на платформі GM BT1 (колишня Ultium). Тепер йдеться про звільнення — воно торкнеться 1200 осіб, тоді як всього на заводі станом на середину літа поточного року працювало близько 4000 осіб.

Також скорочення заплановані на заводах з виробництва акумуляторних осередків у штатах Огайо та Теннессі — 1400 та 700 осіб відповідно, але 850 осіб на заводі в Огайо та всі 700 осіб на заводі в Теннессі зможуть повернутися до роботи після модернізації цих майданчиків. Ще 120 осіб буде тимчасово звільнено на інших підприємствах, задіяних у виробництві комплектувальних для електромобілів. До того ж минулого тижня стало відомо про скорочення понад 200 фахівців (переважно інженерів) у центрі розробок GM у Детройті.

Окремо в цьому списку втрат стоїть закритий минулого тижня проєкт BrightDrop з випуску електричних фургонів на заводі GM CAMI Assembly в Канаді. Там без роботи залишилося 1200 осіб.

Все це результати хибної стратегії розвитку, розробленої керівництвом GM. Посаду гендиректора в американській корпорації з 2014 року займає Мері Барра, вона свого часу розпочала повну перебудову General Motors і захопилася електромобілями, витративши на них мільярди доларів інвестицій. Ставка на дорогі «електрички» не виправдалася, американці купують їх погано. Ситуацію посилило скасування Дональдом Трампом з 1 жовтня федеральної програми стимулювання продажів електромобілів — вона дозволяла заощадити 7500 доларів при покупці. Тепер General Mot ors віддає пріоритет дешевим «електричкам», таким як нещодавно оновлений Chevrolet Bolt, за яким підуть ще декілька електричних моделей за доступними цінами.

Цікаво, що майданчик, на якому знаходиться зараз завод GM Factory Zero, спочатку належав компанії Dodge. Брати Додж побудували його у 1911 році, а у 1980 році він закрився. Формально завод розташований не в Детройті, а в оточеному ним з усіх боків незалежному муніципалітеті Хамтрамк, тому місцем локації заводу часто вказується Детройт-Хамтрамк. У 1981 році цей завод був викуплений корпорацією General Motors, вона виробляла на ньому автомобілі з ДВЗ до 2020 року, потім закрила на реконструкцію. Урочиста церемонія відкриття оновленого заводу, який отримав ім’я Fa ctory Zero, відбулася в листопаді 2021 року, а в грудні того ж року з його конвеєра стали сходити електричні пікапи GMC Hummer EV, які тоді здавались дуже перспективними.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.