Fuso і Connexx Systems вдихнуть нове життя у використані батареї. Техніка і технології

Mitsubishi FUSO Truck and Bus (MFTBC), дочірня компанія Daimler Truck, з лютого 2025 року запустить ініціативу Battery 2nd Life, спрямовану на вторинне використання акумуляторів електровантажівок eCanter.

У співпраці з японським стартапом Connex Systems, який розробляє системи зберігання енергії Ene POND EV Charger, компанія інтегрує ці акумулятори до зарядних станцій для електромобілів, що дозволить розвантажити енергомережу та забезпечити зарядку у разі аварійних відключень електроенергії.

Перша тестова станція із системою Ene POND EV Charger запрацює вже в лютому в Муко-Сіті, Кіото, обслуговуючи службові електромобілі. Згодом аналогічний комплекс з’явиться на території заводу MFTBC, де зможуть заряджатися й електровантажівки.

Проєкт Battery 2nd Life є частиною пакету eMobility Solutions від MFTBC, який надає клієнтам комплексні рішення для впровадження та експлуатації електротранспорту.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.