Ford Everest отримав нову обмежену версію Sport Bi-Turbo Limited Edition

Ford представив спеціальну лімітовану версію свого популярного позашляховика Everest під назвою Sport Bi-Turbo Limited Edition, яка поєднує спортивне оздоблення з чотирициліндровим дизельним двигуном 2,0 Bi-Turbo та системою повного приводу. Ця версія стане своєрідним винятком у модельній гамі, адже нині модифікація Sport зазвичай пропонується виключно з потужнішим 3,0-літровим дизелем V6. Виробництво обмежене 700 екземплярами, а перші поставки для клієнтів очікуються у жовтні 2025 року.

Ford називає новинку «найрозкішнішим чотирициліндровим Everest в історії». Автомобіль отримав цілу низку оновлень в дизайні та оснащенні. Зовні модель вирізняється чорними глянсовими акцентами на кузові та 20-дюймовими легкосплавними дисками з особливим дизайном. Клієнтам буде доступна палітра кольорів, що включає відтінки Blue Lightning, Shadow Black, Meteor Grey та Aluminium. Вперше для Everest Sport пропонують перламутровий колір Alabaster White, який замінює стандартний Arctic White.

Особливістю цієї лімітованої серії є наявність пакета Touring Pack, що входить у стандартну комплектацію. До нього входять фаркоп, зчіпний пристрій, інтегрований контролер гальм причепа, система Pro Trailer Backup Assist, а також камери кругового огляду, які значно підвищують зручність під час буксирування та маневрування з причепом. Зазвичай цей пакет коштує додатково близько 2900 австралійських доларів, але у Sport Bi-Turbo Limited Edition він включений у ціну.

Салон позашляховика виконано на рівні більш дорогих комплектацій. Тут встановлені сидіння з обігрівом і вентиляцією, водійське має електрорегулювання у 10 напрямках із функцією пам’яті, а пасажирське — електропривод у 8 напрямках. Для оздоблення інтер’єру використана високоякісна шкіра, що створює відчуття преміальності, яке раніше не було характерним для версій з чотирициліндровим мотором.

Під капотом працює 2,0-літровий чотирициліндровий дизельний двигун Bi-Turbo, який поєднується з повноприводною системою та автоматичною коробкою передач. Хоча Ford офіційно не уточнив потужність саме у цій серії, відомо, що у стандартних версіях Everest цей мотор видає 210 к.с. і 500 Нм крутного моменту, чого цілком достатньо для впевненого руху як у місті, так і на бездоріжжі.

Що стосується ціни, то Ford Everest Sport Bi-Turbo Limited Edition оцінений у 71 190 австралійських доларів «до виїзду на дороги» (before on-road costs), або від 75 000 австралійських доларів у форматі «drive-away», що включає всі супутні витрати. Для порівняння, версія Everest Trend Bi-Turbo зазвичай коштує 67 290 AUD (до витрат), тоді як Everest Sport із V6 обійдеться у 75 540 AUD плюс витрати (AUD к USD — 0,66). Таким чином, спеціальна серія дозволяє отримати більш доступний варіант Sport із чотирициліндровим двигуном, але при цьому з розширеним обладнанням, включно з преміальним кольором кузова і Touring Pack.

У Ford підкреслюють, що ця модель розроблена передусім для тих клієнтів, які хочуть отримати максимум обладнання та комфорт на базі добре зарекомендованого дизельного чотирициліндрового двигуна. Обмежений тираж у 700 машин робить новинку ще привабливішою для шанувальників бренду, які прагнуть виділитися на дорозі та отримати більш ексклюзивний автомобіль.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Ford Australia (@fordaustralia)

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.