
Ferrari готується до наймасштабнішого розширення модельного ряду у своїй історії. Від 2026 до 2030 року компанія планує випускати в середньому чотири нові моделі на рік — загалом двадцять автомобілів за п’ятирічний період. Для бренду, який у рекордному 2024 році продав 13 752 машини, це надзвичайно амбітна мета.
Серед підтверджених дебютів — перший електромобіль марки Elettrica, що стане знаковим кроком у майбутнє бренду. Очікується також оновлена версія 296, гібридна модифікація кросовера Purosangue, а також відкриті варіанти Amalfi та F80. У Ferrari наголошують, що розширення асортименту не знизить рівень ексклюзивності.
Генеральний директор компанії Бенедетто Вінья зазначив, що стратегія «розмаїття продуктів» має на меті залучити ширшу аудиторію, не втрачаючи статусу бренду:
«Краще мати більше моделей у менших кількостях, ніж менше моделей у великих обсягах».
Попри побоювання щодо зниження унікальності, попит на Ferrari продовжує зростати. Замовлення вже покривають увесь виробничий цикл до 2026 року, тому нові клієнти отримають свої авто не раніше 2027-го. Зараз у Ferrari близько 90 000 активних власників — на 20% більше, ніж два роки тому, а понад 32 000 людей придбали свій перший Ferrari лише за цей період.
Щодо електрифікації, компанія скоригувала плани. Якщо раніше очікувалося, що до кінця десятиліття 40% модельного ряду становитимуть електрокари, то тепер цей показник зменшено до 20%. Решта портфеля буде поділена порівну між гібридами та авто з двигунами внутрішнього згоряння.
Ferrari також не відмовляється від легендарного V12. Майбутня модель SP4 серії Icona, за чутками, отримає атмосферний 6,5-літровий двигун — такий самий, як у Purosangue та 12Cilindri. Обмежені випуски з цим мотором, імовірно, миттєво розкуплять, адже епоха V12 добігає кінця.
Цікаво, що Ferrari може частково повернути механічну коробку передач — востаннє вона використовувалася у моделі California 2012 року. Деякі колекціонери наполягають на відродженні педалі зчеплення, і компанія не виключає цього для особливих серій Icona.
Ferrari залишається однією з небагатьох компаній, здатних продавати найдорожчі автомобілі у світі швидше, ніж вони сходять з конвеєра — навіть у час стрімкої електрифікації.