Deutsche Post DHL взяла на тест інноваційну вантажівку. Електромобілі та електрокари

Компанія DHL Freight показала роботу електричного сідлового тягача Mercedes-Benz eActros 300, який нещодавно з’явився в її автопарку. Машина у складі тентованого напівпричепа перевозить за один рейс близько 12 т, курсуючи між вантажним терміналом DHL в Хагені (недалеко від Дортмунда) та заводом Mercedes-Benz у Каселі. Довжина маршруту в одну сторону становить 175 км і його тягач проходить без підзарядки. Щодня автопоїзд проїжджає щонайменше 350 км.

Електричний сідловий тягач Mercedes-Benz eActros 300 оснащується трьома блоками акумуляторів ємністю 112 кВт. ч. кожен. У результаті запас ходу у складі завантаженого автопоїзда сягає 220 км. Серійне виробництво машини стартує вже цієї осені.

Зауважимо, що компанія Deutsche Post DHL поставила за мету перейти на повністю вуглецево-нейтральний транспорт з 2050 року. У свою чергу, Mercedes-Benz Truck заявив про перехід на повну електрифікацію логістики на своєму заводі у Верті вже з 2026 року.

Що ж до підприємства в Касселі, то на сьогоднішній день це найбільший центр комплектування мостів, у тому числі електричних для комерційних автомобілів Daimler Truck. На заводі вже працює «зелений» цех із двома складальними лініями, які отримують електроенергію із сонячних панелей на даху.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.