DAF показав вантажівку масою 52 тонни. Комерційний транспорт та Спецтехніка

DAF Trucks вивів на ринок та відкрив попередні замовлення на нову п’ятивісну конфігурацію автомобіля, що має задній тридем та технічну повну масу до 52 тонни.

Перша версія вантажівки високого корисного навантаження та чудової маневровості складається з подвійного тандему та підйомної керованої задньої осі. Цей тридем на заводському шасі 10×4 FAF розроблено для важких будівельних робіт.

Як йдеться у пресрелізі виробника, до напрацювань з різними колісними версіями, найпотужніші з яких були 6×4, 8×2 8×4 та навіть 10х4, вперше додалася «десятка» колісної формули 10×4 в тридемному виконанні.

Щось подібне вже було

Раніше у продуктовій лінійці 2019 року виробник у співпраці з компанією Estepe (Нідерланди) вже виготовив п’ятивісний самоскид DAF CF480 з такою ж колісною формулою 10х4, який до України так і не доїхав й масовістю не порадував.

Він мав вантажність 30 тонн та загальну повну масою 49 тонн. Однак там задній колісний візок був у виконанні подвійного тандему.

Окрім цього, варто згадати ще одну версію шасі, яку DAF успівпраці з Ginaf показав у лютому 2024 року. Там презентовано нову конфігурацію мостів, що поєднує в собі FAD (подвійний передній міст) та FAW (потрійний задній міст).

Тридем «на зуб» ще не пробували

У нинішньому вигляді п’ятивісне заводське шасі 10×4 FAF оснащене двома передніми мостами на листових ресорах вантажністю 8 або 9 тонн та 34-тонним тридемом з пневматичною підвіскою. За конструкцією тридем складається з тандему з подвійним приводом (доступний з одинарним або маточильним редуктором) та гідравлічно керованого підіймального заднього моста.

Така конфігурація поєднує високу вантажність з видатною маневровістю. Окрім самоскидного виконання, таке шасі дуже універсальне під різні надбудови. Скажімо, два передні мости та відповідні навантаження на них дозволяють встановлювати високопродуктивні крани (КМУ) безпосередньо за кабіною.

Керований задній міст тридема розрахований на статичне навантаження 26 тонн, що є вирішальним для таких завдань, як завантаження та розвантаження важких контейнерів з гаковим навантажувачем, коли вся вага може тимчасово майже повністю лежати на останній осі.

Шасі FAF пропонується з трансмісіями, що включають ефективні двигуни PACCAR MX-11 та MX-13, а також автоматизовану коробку передач TraXon. Потужність коливається від 300 к.с. (220 кВт) до 530 к.с. (390 кВт).

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.