
На нових знімках, оприлюднених Chevrolet, стало помітно, що суперкар Corvette ZR1 2026 модельного року отримав цілу низку технічних оновлень, зокрема абсолютно нову гальмівну систему. Найпомітніше нововведення — це поява десятипоршневих передніх супортів, що стали доступні в межах пакета ZTK Track Performance. Це вперше в історії Corvette застосовано подібну технологію, яка орієнтована на покращення трекової динаміки. За постачання гальмівних механізмів відповідає відомий британський виробник Alcon.
Нові гальма — це вуглець-керамічна система з рекордними для Corvette розмірами компонентів. У пакеті ZTK, вартістю близько 10 тисяч доларів, крім гальм, передбачені модернізована аеродинаміка, спортивна підвіска та трекові шини Michelin Pilot Sport Cup 2R. Незважаючи на таку кількість «заряджених» опцій, повністю укомплектований ZR1 з віддачею в 1079 к.с. і 1123 Нм крутного моменту все одно коштує менше 200 тисяч доларів, що робить його доступнішим за моделі Ferrari чи Lamborghini з подібними характеристиками.
До появи нової версії Corvette оснащувався передніми шестипоршневими та задніми чотирипоршневими супортами — вони також були частиною карбон-керамічної системи, але за технічними параметрами суттєво поступалися новому комплекту. При цьому десятипоршневі гальмівні механізми — не унікальне явище в автопромі: подібні рішення вже давно застосовуються, зокрема, на Porsche 911 Turbo S, Bentley Continental GT Speed та навіть на універсалах Audi RS 6 Avant.
Водночас для нових Chevrolet Corvette ZR1 пакет ZTK наразі недоступний для замовлення — на сайті General Motors його неможливо обрати. Обмеження діють і для менш потужної версії Z06, де перелік додаткових заводських опцій також скорочений. Очікується, що повноцінна конфігурація стане доступною протягом літа, коли GM оновить офіційний онлайн-конфігуратор для лінійки 2026 модельного року.