На нещодавній виставці Busworld Europe 2025 у Брюсселі компанія BYD представила три нові моделі електробусів на платформі e-Bus Platform 3.0, продемонструвавши низку інноваційних рішень, які задають нові стандарти у даному класі.
Вперше у світі: технологія Cell-to-Chassis (CTC) для автобусів
Традиційні конструкції електробусів передбачають поділ акумуляторної батареї та рами, що призводить до неоптимального розподілу ваги та неефективного використання простору.
Перша у світі система інтеграції Cell-to-Chassis (CTC) для електробусів від BYD поєднує акумуляторну систему безпосередньо з рамою шасі. Це забезпечує більш ефективне використання простору, підвищену жорсткість конструкції, оптимізований баланс центру тяжіння, кращу безпеку та більш високу надійність.
Акумулятор Blade — тепер спеціально розроблений для автобусів
Широко відомий акумулятор Blade, який відрізняється високою щільністю енергії, безпекою та компактними розмірами, тепер доступний у версії LFP, спеціально призначеної для автобусів, для тривалого терміну служби.
Він має низку ключових особливостей. Це найтонший у галузі корпус для безшовної інтеграції шасі. На висоті й безпека. Акумулятори успішно пройшли краш-тест з 50-тонною вантажівкою, а також випробування на екструзію, які вчетверо суворіші за нинішні стандарти.
Високовольтна платформа 1000 В для більшої ефективності
Компанія BYD представляє перший у світі 1000-вольтний електропривід для автобусів, що знижує енергоспоживання на 18%. Також на виставці було презентовано вдосконалену систему терморегулювання, яка зменшує загальне енергоспоживання на 10 — 50%. Вона забезпечує інтегрований теплообмін між акумулятором, двигуном та тепловим насосом системи кондиціювання. Як опція доступний кондиціонер CO2, що відрізняється більш високою продуктивністю та економічністю.
Контролер нового покоління «6 в 1» на основі SiC + високовольтний вбудований у колесо електропривод
На виставці Busworld Europe 2025 компанія BYD продемонструвала й вбудований контролер «6 в 1» на основі SiC, який забезпечує ККД до 99,5%. Він об’єднує контролери двох двигунів, курує роботою рульового управління, повітряного компресора та системою розподілу живлення.
Таким чином BYD виводить ефективність, безпеку та запас ходу електробусів на новий рівень. Це говорить про те, що мобільність з нульовими викидами стає більш інтелектуальною, екологічною та економічною для операторів і міст по всьому світу.

Опубликовал
Теги: 

