
У тестах у Норвегії електричний BMW iX xDrive60 перевершив заявлений запас ходу на 23 км, подолавши 691 км в реальних умовах.
Електромобіль BMW iX xDrive60 приємно здивував результатами тестування в Норвегії: він подолав 691 км на одному заряді — на 23 км більше за офіційно заявлений запас ходу у 668 км за циклом WLTP. Це зростання на 3,4% стало рідкісним прикладом того, як електрокар демонструє кращі результати в реальних умовах, ніж у лабораторних випробуваннях.
Тестування проводила Норвезька автомобільна асоціація (NAF) у межах щорічного порівняльного заїзду El Prix. Загалом у випробуваннях взяли участь 27 моделей електрокарів, що пройшли маршрут по всій країні. BMW iX не був єдиним, хто перевершив очікування. Наприклад, Tesla Model Y показала на 11,3% кращий результат, подолавши 652 км. Також вразили китайські моделі: Zeekr 007 — 593 км, BYD Tang — 572 км, MG S5 — 492 км. Утім, не всім вдалося блиснути: Lucid Air відстав від заявленого показника на 13,7%.
Щодо швидкості зарядки, BMW iX xDrive60 зарядився з 10% до 80% за 36 хвилин при середній швидкості 145 кВт. Це всього на хвилину менше, ніж заявлено виробником. Проте деякі конкуренти були значно швидшими — зокрема, Lotus Emeya R впорався за 15 хвилин завдяки 800-вольтовій архітектурі.
Результати BMW iX демонструють, що реальні показники можуть відповідати або навіть перевершувати офіційні дані, що додає впевненості покупцям. Модель xDrive60 відрізняється більшою ефективністю та збільшеною ємністю акумулятора у порівнянні з xDrive50: в США останній має запас ходу близько 489 км, тоді як xDrive60 — 586 км.
Очікується, що майбутній BMW iX3 50 зможе проїхати до 800 км за циклом WLTP. Вихід нових моделей компанія анонсує вже найближчим часом.