BMW представила спеціальну версію купе M2

BMW M відзначає одну з найяскравіших сторінок своєї історії, представивши нову лімітовану серію — M2 Turbo Design Edition 2026 року. Цей автомобіль поєднує у собі дух легендарного 2002 Turbo з технологічними можливостями сучасності, створюючи унікальний баланс між класикою та інноваціями. У ньому відчувається той самий характер, який зробив перші моделі BMW M символом епохи, але тепер у новій, високотехнологічній формі.

Як і оригінальний 2002 Turbo, новий M2 покликаний викликати емоції — насамперед завдяки дизайну, натхненному 1970-ми роками. Кожен автомобіль виконано в класичному кольорі Alpine White, що контрастує з карбоновим дахом, прикрашеним ручним розписом у фірмових смугах BMW M, які простягаються від капота до багажника. Додаткові елементи стилю — перевернутий напис «Turbo» на капоті, який нагадує історичну деталь з переднього спойлера оригінального Turbo 2002. Цей художній акцент створено вручну, що підкреслює індивідуальність кожного екземпляра.

Новинка отримала безліч сучасних елементів з лінійки M Performance. У стандартне оснащення входять карбоновий спойлер M Performance, адаптивні світлодіодні фари M Shadowline, карбонові декоративні вставки в салоні, спортивне кермо M Alcantara з підігрівом, проекційний дисплей і бездротова зарядка для смартфона. Усі ці опції у звичайному M2 доступні лише за додаткову плату, що частково пояснює підвищену вартість нової серії.

Однак навіть із цим доповненням різниця у ціні помітна: вартість M2 Turbo Design Edition стартує від $84 075, включно з платою за доставку у розмірі $1 175, що приблизно на $15 000 дорожче за стандартний M2 із ціною $69 375. При цьому BMW поки не розкриває точну кількість автомобілів, що будуть виготовлені, що додає моделі ще більшої ексклюзивності. Для порівняння, стандартний M2 потребує додаткових витрат навіть на карбоновий дах, який коштує $2 600, тоді як у Turbo Design Edition він входить у базову комплектацію і має унікальні кольорові смуги.

Під капотом моделі залишився знайомий шестициліндровий 3,0-літровий турбодвигун S58 потужністю 473 к.с. (480 PS) та 550 Нм крутного моменту. Автомобіль доступний виключно з шестиступеневою механічною коробкою передач, і це рішення є свідомим кроком BMW, що прагне зберегти «живий» контакт водія з автомобілем. Саме механіка стала обов’язковою для всіх ручних версій M2 після оновлення 2025 року. Розгін до 100 км/год становить 4,1 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 250 км/год. Для тих, хто бажає більшого, пропонується опційний пакет M Driver Package, який підвищує ліміт до 285 км/год і включає одноденний курс спортивного водіння у центрі BMW Performance.

Попри багату комплектацію, не всі опції входять у базову версію. Наприклад, легкосплавні диски Matte Gold Bronze Style 1000M коштують $6 266, а карбонові спортивні сидіння — ще $4 500. Таким чином, навіть попри багату комплектацію, «бонусне» оснащення у порівнянні зі стандартним M2 оцінюється приблизно у $6 000, решта ж ціни припадає на ексклюзивність дизайну, ручну роботу і статус обмеженого випуску.

У BMW M підкреслюють, що мета цього видання — не стільки збільшити динаміку, скільки віддати шану минулому та створити автомобіль для поціновувачів стилю й історії бренду. Тим, хто шукає максимум продуктивності, компанія пропонує альтернативу — M2 CS. Ця модель коштує $99 775, тобто майже на $30 000 більше за звичайний M2, але вона має потужніший 523-сильний двигун, зменшену масу на 44 кг, удосконалене шасі, виражений задній спойлер типу «качиний хвіст» і карбонові спортивні сидіння у стандарті. Головна відмінність полягає в тому, що M2 CS комплектуєтьс я лише автоматичною коробкою передач, тоді як Turbo Design Edition — виключно «механікою».

Це робить дві моделі принципово різними за філософією: CS орієнтований на трекову ефективність, тоді як Turbo Design Edition — на емоції, стиль і зв’язок з історією.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений BMW USA (@bmwusa)

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.