Audi розкрила подробиці про унікальний електрокар Кена Блока. Новини автоспорту

У 2022 році команда Hoonigan та Кен Блок повернулися до «Джимхана» — у ролику Еlectrikhana гонщик дебютував за кермом електромобіля Audi S1 Hoonitron. Унікальний прототип з моторами від болідів Формули Е стилізований під класичний Audi Sport quattro S1 із форсованим до 600 сил мотором, який у 1987 році підкорив гірську трасу Пайкс-Пік. Після виходу відеоролика з трюками в Лас-Вегасі німецький автовиробник розкрив деякі подробиці про єдиний у своєму роді електромобіль.

Від появи ідеї до готового електромобіля минуло всього вісім місяців, за які фахівці Audi Sport побудували гоночний автомобіль, що не має аналогів. Безпосередню участь у розробці брав участь Кен Блок, який ділився з інженерами інформацією про особливості пілотажу в «Джимхані». Audi S1 Hoonitron отримав колісну базу в 2,4 метри, що значно менше, ніж 2563 міліметри, наприклад, у Audi A1 Sportback — все заради максимальної маневреності.

При цьому інженерам довелося вирішувати складну технічну проблему, щоб розмістити батарею необхідної ємності (57,6 кіловат-годину) у межах колісної бази — акумулятор складається з чотирьох модулів по 14,4 кіловат-годину кожен. З урахуванням специфіки їзди розподіл ваги по осях становить 52:48 на користь передніх коліс, як було потрібно Кену Блоку.

Новинка оснащена двома електромоторами від болідів Формули Е та 800-вольтовою батареєю. Кожен із моторів, включаючи трансмісію, важить по 55 кілограмів. Оскільки електродвигуни розвивають 28 000 оборотів за хвилину, команда інженерів визначила передатне число близько 12:1 для дрифту. З урахуванням втрат виходить близько 3000 Нм крутного моменту на кожну вісь або 6000 Нм у сумі.

Пілот може самостійно регулювати тягу на кожній з осей, а розподіл моменту безпосередньо впливає на маневреність електромобіля. Підвіска зі стійками МакФерсон по колу має хід понад 200 міліметрів, що дозволяє безболісно робити навіть стрибки. Крім того, електромобіль адаптований для їзди в заносі і здатний розвивати швидкість до 200 кілометрів на годину. У Audi підкреслюють, що S1 Hoonitron став унікальним за своїми характеристиками автомобілем, якого підрозділ Audi Sport ніколи раніше не будував.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.