Інноваційна технологія Mercedes-Benz дозволить відмовитися від задніх гальм. Електромобілі та електрокари

Mercedes-Benz готує технологічний прорив: у компанії заявили, що майбутні електромобілі можуть узагалі не мати задніх гальм — їх функцію повністю візьмуть на себе надпотужні електродвигуни у колесах. Таке рішення не лише зменшить вагу автомобіля, а й дозволить значно збільшити запас ходу завдяки рекуперації.

Місяць тому компанія Yasa, яка належить Mercedes-Benz, представила рекордний електромотор вагою в 12,7 кг, піковою потужністю — до 1006 к.с. (750 кВт), та, що важливо, щільністю потужності до 59 кВт на кілограм — це є неофіційним рекордом для серійних електродвигунів.

Тепер стало відомо, що ці аксіальні мотори планують використовувати як внутрішньоколесні агрегати у силових установках наступного покоління. Їх доповнюватиме надкомпактний двоінверторний блок масою всього 15 кг, розроблений інженерами Yasa спеціально для високопродуктивних BEV.

Головна революція — не у потужності, а у гальмуванні. За словами керівника відділу нових технологій Yasa Саймона Одлінга, двигуни забезпечують настільки ефективну рекуперацію, що потреба в задніх гальмівних механізмах може повністю зникнути. І це не теоретичний прогноз, а реальний технологічний сценарій, адже така система:

  • знімає необхідність встановлювати задні диски, супорти та навіть карданні вали,
  • дозволяє зменшити вагу електромобіля до 200 кг у порівнянні з поточними моделями,
  • підвищує ефективність рекуперативного гальмування та збільшує запас ходу.

Одлінг підкреслює, що цей силовий модуль відкриває для автовиробників значно більше простору всередині архітектури — і для компонування, і для аеродинаміки, і для підвісок. Першими моделями, що отримають нові електромотори, стануть майбутній потужний електричний седана Mercedes-AMG та електричний позашляховик AMG GT.

Поки що вони не будуть використовуватися як внутрішньоколесні двигуни в цих моделях — замість цього конфігурація матиме один мотор спереду і два ззаду. Але технологія вже готова, і її планують впровадити у повноцінному форматі в межах нового покоління електроплатформ.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.