
Підрозділ Cummins, що займається нульовим рівнем викидів, Accelera by Cummins продемонстрував на виставці Busworld 2025 у Брюсселі нову електричну вісь для низькопідлогових міських автобусів.
Електрична вісь eULFA розроблена для міських та міжміських автобусів, де усунення внутрішніх сходинок та максимальне використання корисного простору мають вирішальне значення для покращення комфорту пасажирів. За даними компанії, рішення забезпечує більш високу ефективність і плавність ходу завдяки двомоторній архітектурі у поєднанні з двома інверторами ELFA3, що працюють на одному типі рідини, що охолоджує.
За заявою Accelera, безшумна робота досягається завдяки запатентованій конструкції редуктора і зниженій швидкості двигуна, а гнучкість досягається за рахунок ширини колії, що налаштовується, передавальних чисел і інтерфейсів підвіски. Система підтримує швидкість до 85 км/год та розроблена з урахуванням простоти обслуговування, що забезпечує простоту механічного від’єднання.
Поряд із eAxle компанія Accelera представить свою вдосконалену акумуляторну платформу LFP. Система використовує конструкцію з подовженими комірками, малою висотою підмодулів та кріпленням на шасі, що забезпечує модульність та масштабованість для різних транспортних засобів. Виробництво платформи в Європі покликане зміцнити регіональне постачання акумуляторно-електричної мобільності.
В експозиції Cummins буде представлений новий двигун X10 Euro VI, розроблений для міжміських автобусів потужністю від 360 до 460 к.с. і максимальним крутним моментом 2200 Нм. Оптимізований для підвищення ефективності та сумісності з гібридними системами, X10 розроблений для забезпечення підвищеної паливної економічності та спрощення переходу до стандартів викидів Eвро 7.
Cummins демонстрував на Busworld Europe 2025 також й свою незалежну передню підвіску (IFS). Вона розроблена спеціально для найвибагливіших умов експлуатації. Система ProTec IFS забезпечує надійну роботу для міських та міжміських автобусів, скорочуючи цикли технічного обслуговування. Рульові шарніри покращують керованість та стійкість. Технологія пройшла всебічні випробування на довговічність.