Кросовер Toyota Harrier 2027 може отримати гібридну силову установку. Шпигунські фото автомобілів

Toyota активно готує наступне покоління кросовера Harrier, який відомий у Північній Америці під назвою Venza. Це один із ключових проєктів компанії у сегменті середньорозмірних SUV, тісно пов’язаний із моделями Lexus, зокрема за платформою, рівнем оснащення та загальною філософією дизайну. Судячи з останніх шпигунських фото, випробування нової генерації вже тривають, і хоча прототип поки що повністю закутий у камуфляж, деякі деталі дозволяють зрозуміти, у якому напрямку рухається японський виробник.

П’яте покоління Harrier очікується у 2027 році, і головна ідея полягає в тому, щоб зробити його більшим, комфортнішим та розкішнішим. Експерти зазначають, що Toyota може перевести Harrier у формат купе-кросовера — рішення, яке набирає популярності серед преміальних брендів. Такий стиль допоможе візуально відокремити Harrier від більш утилітарного RAV4 і нової Crown Signia, підкресливши його більш елегантний і спортивний характер. Саме перехід до купеподібного профілю дозволить моделі виглядати динамічніше, залишаючись практичною у щоденному користуванні .

Згідно з попередніми технічними даними, автомобіль збереже платформу TNGA-K, на якій базуються такі моделі, як Toyota RAV4, Camry та Lexus NX. Проте колісна база Harrier буде подовжена на 60 мм і становитиме 2750 мм, що забезпечить більше простору для пасажирів другого ряду. Загальна довжина моделі зросте до 4760 мм, ширина збільшиться на кілька міліметрів, а от висота зменшиться приблизно на 110 мм, що додасть автомобілю більш спортивного вигляду та покращить аеродинаміку. Таким чином, Harrier 2027 року стане не лише місткішим, а й візуально пропорційнішим.

Інтер’єр, за наявною інформацією, зазнає значного оновлення. Toyota планує використати елементи дизайну від нового RAV4, але з виразно преміальним акцентом. Центральне місце посяде мультимедійна система Toyota Audio Multimedia із великим 12,9-дюймовим сенсорним дисплеєм, який матиме інтерфейс, подібний до смартфона, швидшу реакцію та можливість персоналізації віджетів. Водночас очікується, що якість матеріалів оздоблення помітно покращиться — салон нового Harrier буде ближчим за рівнем до Lexus, ніж до традиційних моделей Toyota. Це цілком логічно, адже попе редня версія Venza також вирізнялася високою якістю інтер’єру.

Щодо силових установок, достовірних підтверджень поки що немає, але найбільш імовірним варіантом вважається використання 1,5-літрового турбованого двигуна у поєднанні з гібридною або плагін-гібридною системою. Це дозволить зберегти баланс між динамікою та економічністю. Очікується, що базові версії отримають гібрид із самозаряджанням, тоді як старші комплектації можуть бути оснащені плагін-гібридом із можливістю заряджання від мережі та запасом ходу на електротязі близько 70-80 км.

Хоча зображення тестового «мула» поки не розкривають реального дизайну кузова, спостерігачі відзначають нову форму задньої частини та оновлену лінію даху, що натякає на більш стрімкий силует. Також помічено експериментальні дверні ручки, які, ймовірно, є тимчасовим рішенням для тестового зразка. Серійна версія, за словами джерел, отримає власний фірмовий стиль з елементами, характерними для нових моделей Toyota, включно з тонкою світлодіодною оптикою, а також з плавними лініями, які підкреслюватимуть преміальний статус автомобіля.

У планах Toyota — зробити Harrier глобальною моделлю, яка продаватиметься не лише в Японії, а й у США, де вона повернеться під назвою Venza. Це рішення покликане зміцнити позиції компанії в сегменті середньорозмірних SUV, який нині переживає стрімку трансформацію під впливом електрифікації.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.