Aerfal Automotive представила нове баченння Porsche 904. Новини світових тюнінг-ательє

Легендарний Porsche 904, відомий як Carrera GTS, повертається у сучасному вигляді завдяки проєкту нідерландської компанії Aerfal Automotive. Цей рестомод відсилає нас до золотих часів автоспорту шістдесятих років, коли легкі гоночні Porsche поєднували витончену красу з безкомпромісним спортивним характером. Тепер, через шістдесят років після появи оригіналу, Aerfal пропонує власне бачення культового спорткара, поєднуючи класичний дизайн із сучасними технологіями та ДНК Porsche.

Над створенням автомобіля працювали відомі дизайнери та інженери. Французький дизайнер Алан Дерозьє, знаний проєктами Kiska APG-1 та Dakar-ready Marc Philipp Gemballa Marsien, відповідає за візуальну концепцію. CGI-моделювання здійснив Антуан Бріго, 3D-художник компанії Avatr. Таким чином, новий 904 отримав не лише повагу до історії, а й абсолютно сучасний підхід у деталізації та стилі.

Зовнішній вигляд відтворює середньомоторні пропорції та плавні лінії оригіналу, однак має оновлені деталі: світлодіодну оптику, модернізовані повітрозабірники та легкосплавні диски у вінтажному стилі. Двері відчиняються разом із великими частинами даху, що спрощує посадку у двомісний салон. Інтер’єр навмисно виконано в мінімалістичному ключі: аналогові циферблати нагадують про епоху класичного автоспорту, а поєднання шкіри й титану створює атмосферу автентичної преміальності.

Враховуючи, що оригінальних Porsche 904 існує лише 106 екземплярів, створених у 1964-1965 роках, а їхня вартість та рідкісність роблять неможливим використання справжнього шасі, Aerfal вирішив будувати рестомод на базі Porsche 914. Ця модель, розроблена спільно Porsche та Volkswagen, випускалася у 1969-1974 роках тиражем понад 118 тисяч одиниць, що робить її доступною платформою для відродження легенди.

Важливо, що Aerfal не обмежився лише «ребоді» 914. До проєкту залучено провідні компанії сучасної інженерії: Multimatic відповідає за посилення шасі, Tuthill — за підвіску та її налаштування, а компоненти Brembo, Michelin та BBS забезпечують рівень продуктивності та надійності, який відповідає сучасним спортивним стандартам.

Головною особливістю рестомода стане двигун. Aerfal анонсував відродження легендарної повітряно-охолоджуваної «плоскої вісімки» Porsche, яка у 60-х роках була серцем оригінального 904. Сучасна версія матиме об’єм від 2,0 до 4,0 літра, залишиться атмосферною та забезпечуватиме орієнтовно 400 кінських сил. За чутками, у розробці бере участь і британська Cosworth. У компанії наголошують, що головна мета полягає не в гонитві за цифрами, а у створенні двигуна з характером, особливим звучанням і відчуттям, яке напряму з’єднує водія з гоночною спадщиною Porsche .

Поки що відроджений 904 існує лише у вигляді цифрових рендерів. Однак Aerfal Automotive вже оголосив про намір побудувати прототип та найближчим часом відкрити передзамовлення. Вартість, обсяги виробництва та строки постачання залишаються таємницею, але інтерес до проєкту вже надзвичайно високий, адже йдеться не просто про рестомод, а про сучасне відродження одного з найбільш знакових Porsche в історії.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.