
Компанія Chery офіційно презентувала новий позашляховик Fulwin X3L, який вийшов на ринок у чотирьох комплектаціях за ціною від 109,9 до 149,9 тисяч юанів, що у перерахунку становить приблизно від 15 до 20 тисяч доларів США. Новинка орієнтована на сегмент так званих «бокс-позашляховиків» із виразним квадратним дизайном, що поєднує у собі сучасний стиль і функціональність для активного відпочинку та бездоріжжя.
Fulwin X3L побудований на основі гібридної силової установки із 1,5-літровим турбованим двигуном у складі системи з розширеним діапазоном ходу. У версіях із одним електромотором він розвиває 251 к.с. (185 кВт) і 300 Нм крутного моменту, а у топових модифікаціях з двома електромоторами — 428 к.с. (315 кВт) і 505 Нм. Найпотужніший варіант розганяється до 100 км/год за 4,7 секунди, що ставить його у ряд із динамічними моделями преміумкласу.
Автомобіль оснащено літій-залізо-фосфатною батареєю ємністю 33,68 кВт-год, яка забезпечує пробіг на електротязі до 215 км, тоді як загальний запас ходу у змішаному режимі сягає 1200 км. Важливою перевагою є підтримка швидкісної зарядки, завдяки якій відновлення заряду з 30% до 80% займає лише близько 20 хвилин. У топових комплектаціях позашляховик також отримав адаптивну підвіску FSD, яка регулює жорсткість амортизаторів залежно від умов руху.
Зовнішність Fulwin X3L вирізняється впізнаваними L-подібними фарами, які з’єднані декоративною планкою, масивним бампером із чорними матовими вставками та м’язистими лініями капота. Додаткову силу образу додають широкі колісні арки та рейлінги на даху. Габарити моделі становлять 4545 ? 1950 ? 1815 мм, колісна база дорівнює 2783 мм, а дорожній просвіт — 225 мм. Позашляховик демонструє високі позадорожні характеристики: кути в’їзду та з’їзду становлять 22° та 30°, а також можливість подолання броду глибиною до 625 мм. Серед корисних функцій для бездоріжжя варто відзначити режим «компасного розвороту» та низькошвидкісне повзуче рухання.
У салоні виробник зробив ставку на сучасний мінімалізм та технологічність. Двозонне оздоблення створює відчуття простору, а головними елементами інтер’єру є вбудована цифрова панель приладів та мультимедійна система з 15,6-дюймовим екраном роздільною здатністю 2,5K. За роботу медіасистеми відповідає чип Qualcomm Snapdragon 8155, який забезпечує високу швидкість обробки даних і стабільну роботу системи. Для зручності передбачені опційні електрорегульовані сидіння. В інтер’єрі також використані елементи, що підкреслюють «позашляховий» характе р, зокрема масивна ручка на центральній консолі.
Особливу увагу привертає система допомоги водію Falcon 500, яка доступна у старших комплектаціях. Вона включає функції високошвидкісного автопілота на трасі, міського автопілота з функцією «пам’яті маршруту», дистанційного паркування, руху заднім ходом по траєкторії, що вже була пройдена, та багаторівневого автоматичного паркування. Це робить Fulwin X3L одним із найбільш технологічно оснащених автомобілів у своєму сегменті.