
Дві прикордонні громади Сумщини отримали контейнер, в якому надійшла спецтехніка для медиків та пожежників. В обох випадках такі машини до пакетів допомоги раніше на входили.
Допомога адресна. Для Тростянецької міської лікарні, як йдеться на ФБ-сторінці тамтешньої міськради, дісталася сучасна карета автомобіль швидкої допомоги. Пожежне депо Білопільської громади отримало компактний автомобіль з помповою станцією. Уся техніка надійшла одним пакетом з Японії.
Карета швидкої медичної допомоги надійшла в повній комплектації. Модель Nissan Paramedic на шасі Elgrand в транспортних траншах до України не надходила, хоча «швидкі» на шасі Caravan цього ж виробника вже бували.
Щодо силового агрегата, то його модель і тип не згадуються. Це може бути як 6-циліндровий V-подібний бензиновий двигун з робочим об’ємом 3,3 л, так і 3,2- літровий дизель «турбо».
Напис на борту нарощеного даху «EMERGENCY MEDICAL SERVICE» вказує на його призначення як екстрену медичну службу. На боці автомобіля також видно логотип у вигляді зірки життя, який широко використовується медичними службами.
Пожежна бригада Білопільської громади отримали японську легку машину Toyota Dyna. Комерційна вантажівка з кабіною над двигуном укомплектована помповою станцією, що використовується для подачі води з зовнішніх водойм, гідрантів, резервуарів під час гасіння пожежі.
Вантажність тут невеличка, всього 2 тонни. Машина комплектується 2,5-літровими турбодизельними двигунами D-4D з безпосереднім уприскуванням палива common rail. Тут дві моторні версії можуть бути — 88 к.с. та 102 к.с.
Вочевидь це модель Dyna 200. Цифровий індекс у назві моделі відображає повну масу автомобілів (GVW) Dyna — 200 або 300 або 350 (GVW становить 2000 кг, 3000 кг та 3500 кг відповідно).
Попри маленькі розміри, тут все-таки простора дворядна кабіна, яка випинається вперед за колісні арки. Особливість в тому, що унікальна конструкція з кабіною вперед пропонує низку практичних та експлуатаційних переваг, починаючи від збільшеної довжини, вантажності до легшого доступу до двигуна.
При цьому легкі вантажівки з кабіною вперед пропонують більшу довжину, ніж їхні конкуренти з конструкцією напівкапоту.