Розсекречено новий кросовер Chevrolet Captiva 2026. Новини світу гібридних авто

Опубліковано офіційні фото Chevrolet Captiva третього покоління. Недорогий кросовер кардинально зміниться і відтепер буде доступний виключно в електрифікованих версіях.

Кросовер Chevrolet Captiva вийде на ринок у другому півріччі, причому спочатку його продажі стартують у країнах Латинської Америки. Про новинку розповіли на офіційному сайті концерну General Motors.

Новий Chevrolet Captiva не є повністю самостійною моделлю — це експортна «глобальна» версія китайського Wuling Starlight S. Річ у тім, що бренд Wuling частково належить General Motors.

Новий Chevrolet Captiva 2026 стрімкіший та елегантніший, аніж попередники — має обтічний силует із вираженим «носом». Від побратима Wuling він відрізняється дизайном передньої частини з ширшою решіткою радіатора та чорною вставкою між фарами. Авто дещо підросло.

Розміри Chevrolet Captiva 2025:

  • довжина — 4745 мм;
  • ширина — 1890 мм;
  • висота — 1690 мм;
  • колісна база — 2800 мм.

У салоні встановили невеликий цифровий щиток приладів та крупний 15,6-дюймовий тачскрін, а передні крісла розділені високою консоллю. Об’єм багажника становить 610-1768 л, а от третього ряду сидінь не буде навіть за доплату.

Комплектація Chevrolet Captiva буде доволі багатою — 18-дюймові диски, панорамний дах, клімат-контроль, адаптивний круїз-контроль, камери кругового огляду, системи автоматичного гальмування та утримання в смузі руху.

Усі версії моделі будуть електрифікованими. Плагін-гібрид Chevrolet Captiva оснастять 1,5-літровою бензиновою четвіркою потужністю 106 к.с. та 204-сильним електромотором. Можна буде обрати батарею на 9,5 або 20 кВт-год: запас ходу на електротязі складе 60 та 130 км, відповідно. Середня витрата пального — 5,5 л на 100 км.

Електромобіль Chevrolet Captiva також матиме 204-сильний мотор та отримає батарею ємністю 60 кВт-год. Запас ходу складе приблизно 500 км.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.