
Компанія Hyundai представила екстремальний гоночний варіант електричного кросовера Ioniq 5 N, створений спеціально для участі в престижному змаганні Pikes Peak International Hill Climb, яке відбудеться 22 червня 2025 року. За кермом цього унікального боліда буде досвідчений американський автогонщик Роб Уокер, відомий своїми виступами на Scion FR-S.
Це вже 103-й заїзд на Пайкс-Пік, і для Hyundai це шанс гучно заявити про потенціал електричних технологій у найекстремальніших умовах. У підготовці машини бере участь відома гоночна команда Evasive Motorsports, яка вважає проєкт Ioniq 5 N Pikes Peak найбільш амбіційним електромобільним проєктом у своїй практиці.
Завдяки радикальній модифікації кузова, заміні панелей на карбонові та повному демонтажу салону, масу машини вдалося зменшити на 227 кілограмів. Над аеродинамікою працювала японська компанія Voltex, яка оснастила болід вуглепластиковим спліттером, розширювачами колісних арок, боковими порогами, плоским днищем і масивним антикрилом.
Гоночну підвіску створено на базі компонентів Moton, з використанням амортизаторів із регулюванням, стабілізаторів EVS Tuning і пневматичних домкратів Krontec. Колеса — 19-дюймові Titan з «сликами» Yokohama, гальмівні колодки — CSG Spec, сидіння — легке карбонове Sparco з шеститочковим каркасом безпеки.
Електросилова установка складається з двох моторів, по одному на кожну вісь, які разом розвивають потужність 478 кВт (650 к.с.) і 769 Нм крутного моменту. Розгін до 96 км/год займає 3,25 секунди, а максимальна швидкість становить 261 км/год. Це — найпотужніша версія Ioniq 5 N, орієнтована на боротьбу з часом на легендарній трасі довжиною 20 км, яка вимагає абсолютної віддачі від машини і пілота.