Scania та DHL тестують гібридну вантажівку. Новини світу гібридних авто

Scania та DHL розпочинають випробування нової електричної вантажівки з паливним генератором, яка може стати тимчасовим рішенням для подолання викликів у галузі вантажоперевезень до повної електрифікації. Головною метою цього проєкту є вирішення проблеми недостатнього розвитку зарядної інфраструктури, що залишається серйозною перешкодою навіть у країнах із розвиненою логістичною системою, таких як Німеччина.

Нова вантажівка отримала назву Extended Range Electric Vehicle (EREV) і поєднує можливості електротранспорту з додатковим джерелом енергії у вигляді компактного паливного генератора. Це інноваційне рішення дозволяє значно збільшити автономність машини: якщо сучасні електровантажівки Scania мають запас ходу до 550 км, то EREV здатна подолати 650-800 км на одному заряді з активним використанням генератора.

Перше тестування цієї вантажівки відбудеться вже у лютому 2025 року на маршруті між Берліном і Гамбургом у складі підрозділу Post & Parcel Germany, що належить DHL Group. У разі успішного проходження випробувань компанія планує масштабувати впровадження таких транспортних засобів у своїй мережі.

Керівництво DHL підкреслює, що навіть у технологічно розвинених країнах повний перехід на електротранспорт є складним через обмежену доступність зарядних станцій у деяких регіонах. Технологія EREV пропонує компромісне рішення, яке забезпечує зниження викидів CO2 більш ніж на 80%, не втрачаючи при цьому здатності долати значні відстані.

Технічні характеристики вантажівки вражають. Її довжина становить 10,5 метра, а максимальна вантажопідйомність досягає 40 тонн. За рух відповідає електродвигун потужністю 230 кВт (із можливістю збільшення до 295 кВт у піковому режимі), який працює від акумуляторної батареї ємністю 416 кВт-год. Додаткову енергію забезпечує паливний генератор потужністю 120 кВт. Спочатку генератор працюватиме на бензині, проте в майбутньому передбачається його адаптація до використання дизельного пального або біопалива HVO.

Максимальна швидкість EREV становить 89 км/год, а вантажний відсік розрахований на транспортування близько 1000 посилок. Окрім того, вантажівка має можливість буксирувати причіп, що додатково збільшує обсяг вантажу, який можна перевезти за одну поїздку.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.