Японці передали в Одесу мобільний кран Kato та іншу комунальну техніку. Надзвичайні події

Вже вдруге у грудні Одеса отримує спецтехніку від японців. Перший транш надійшов 6 грудня, а через тиждень прибув і другий караван машин.

У першому випадку надійшли вісім екскаваторів-навантажувачів Komatsu WB90R. Нині доставлено ще п’ять одиниць спецтранспорту.

З-поміж отриманого, повідомляє мерія, є бортовий автомобіль на тривісному шасі Iveco з крано-маніпуляторною установкою Fassi, три водовозки на ходовій базі Isuzu NP та мобільний кран Kato Premium CR-250RV.

Якщо про згадані екскаватори-навантажувачі та автомобілі Iveco й Isuzu ми часто згадували в інформаційних повідомленнях, то кран Kato на спецшасі у нашій стрічці новин ще не зустрічався. За своїми характеристиками ця кранова установка нічим не поступається кранам на автомобільному шасі.

Відмінність від автокрана лише в тому, що він не такий прудкий, максимально з нього можна вичавити 54 км/год, але це паспортна швидкість з тестових випробувань. Насправді він тихохід, пересувається з об’єкта на об’єкт чи з гаража на об’єкт на невеликі відстані в межах міста.

Ганяти такий спецтранспорт в інші міста, як це під силу автокрану, не раціонально. Втім, комунальному підприємству «Теплопостачання міста Одеси» це й не потрібно, його об’єкти з ремонту, будівництва теплотрас розміщені в обласному центрі.

Зручність в тому, що маючи не гірші характеристики, ніж автомобільний 25-тонник, мобільний кран за габаритами спроможний працювати на таких майданчиках, куди автомобіль з крановою надбудовою просто не увійде, не розвернеться, не зможе маневрувати. А ось CR-250RV це під силу.

По-перше, у нього ходова база, що не перевищує 9,1 м. Для порівняння: автокран ДАК КТА-25 «Силач» має у довжину 12 метрів. Для щільної міської забудови ці заощаджені майже три метри мають велике значення.

По-друге, CR-250RV належить до серії кранових машин CityRange, тобто міського використання. У нього обидві колісні пара керовані.

Якщо тільки в керуванні залучені два колеса, то йому потрібно для розвороту радіус у 8,3 м, а коли усі чотири колеса повертаються для розвороту, то достатньо всього 5 м. Жоден автокран в такий розворот не впишеться.

Є й третій фактор. Скажімо, згаданий вище для порівняння КТА-25 «Силач» має трисекційну стрілу з загальною операційною висотою 21,7 метра, а у Kato CR-250RV — шестисекційна стріла для роботи на 29-метровій висоті.

Додає привабливості потужний економічний 6-циліндровий дизельний двигун Cummins B6.7 (EU Stage V) з безпосереднім уприскуванням і турбонаддув з проміжним охолодженням. Він видає 209 кВт/284 к.с., але при цьому любить солярку гарної якості.

З огляду на те, що одесити в останні роки активно взялися за реконструкцію тепломережі, міняють труби, встановлюють когенераційні машини, такий кран автогосподарству КП «Теплопостачання міста Одеси» стане у пригоді.

Щодо іншого спецтранспорту, то три водовозки ставить на свій баланс КП «Міськзелентрест», а бортову машину з КМУ експлуатуватиме КП «Міські дороги».

В обох грудневих транспортних траншах дарувальник спецтранспорту один — японський уряд та муніципалітет Йокогами, що діють через державне агентство JICA та консалтингову компанію Nippon Koei.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.