Honda CB1000 Hornet наближається до виробництва. Новини моторинку

У листопаді минулого року на виставці EICMA в Мілані Honda представила свій новий CB1000 Hornet, але утримувалася від розголошення технічних деталей мотоцикла.

З початком літа з’явилася інформація про те, що виробництво точно розпочнеться у другій половині 2024 року, що підтверджено експертами порталу Cycle World.

З’явилося більше подробиць про деталі, опис і характеристики мотоцикла. Зокрема, є патентоване рішення, як наприклад, технологія забору холодного повітря. Ця система використовує рух мотоцикла для проштовхування холодного повітря в повітряну коробку, що допомагає забезпечити двигун більш щільним і прохолодним повітрям для підвищення продуктивності. Honda розташувала впускні отвори далеко вперед, обрамлюючи рульовий стрижень та верхню і нижню частини рами.

В передній частині бака, прихована за переднім капотом, розміщені нові забірники холодного повітря, про які йдеться в патенті Honda. Це повітря надходить через бічні канали, які виступають вперед з обох боків бака і направляють його до радіатора для покращення охолодження.

Окрім покращення продуктивності, розміщення впускних отворів в цій зоні також означає, що шум від впускного двигуна спрямовується на водія, не роблячи його надто гучним. Аналогічним шляхом пішла Yamaha з останньою моделлю MT-09, де є спеціальні повітропроводи для звуків всмоктування через верхню частину паливного баку до водія.

Хоча Honda ще не розкрила багато деталей про CB1000 Hornet, розробники не приховують використання двигуна CBR1000RR з 2017 року. Він видає 148 к.с., що навіть трохи більше, ніж в моделі CB1000R, яку він замінить після початку виробництва.

Згідно з назвою Hornet, новий CB1000 має стати більш доступним мотоциклом, ніж CB1000R, замінюючи односторонній маятник CB1000R на звичайний двосторонній дизайн і відмовившись від елементів стилю Neo Sports Cafe, роблячи його більш сучасним.

Інші підтверджені характеристики включають 41-міліметрову вилку Showa SFF-BP з регульованою амортизацією стиснення і відскоку, а також задню частину Pro-Link, з’єднану з моноамортизатором Showa.

У Honda також кажуть, що буде три режими їзди, а приладова панель матиме 5-дюймовий TFT з можливістю підключення до Android та iOS. Щодо цінника на новачка також ще нічого не сказано.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.