BMW радикально вирішить проблему дилерських націнок та «допів». Новини світового авторинку

BMW радикально вирішить проблему дилерських націнок та «допів» у Європі. Баварська марка має намір перейти на схему з прямим продажем: покупці укладатимуть договір з автовиробником, а не дилером, що дозволить вказати фіксовану вартість автомобіля. Роль дилерів зводитиметься до видачі автомобілів та технічного обслуговування. Термін реалізації проекту — 2026 рік, проте спочатку модель випробувать на дочірній марці MINI — вже 2024-го.

Про нову модель продажів BMW розповів керівник маркетингового відділу марки Пітер Нота. Топ-менеджер назвав прямий продаж механізмом, який «принесе користь усім сторонам, які беруть участь у процесі купівлі автомобіля».

Розвиваючи свою думку, Нота пообіцяв, що дилери отримуватимуть фіксовану комісію за кожне продане авто. Суму комісії у BMW не розкрили, але журналісти нагадали, що дилерам Mercedes-Benz запропонували комісію 6-6,5 відсотка.

Європейські дилери MINI почнуть переходити на схему із прямим продажем з 1 січня 2024 року. У всьому світі звичного механізму продажів позбуватися не стануть: наприклад, у США збережеться стара система, в якій є місце дилерським «допам».

Від комбінованої системи продажів, коли електромобілі продаються безпосередньо, а паливні моделі через дилера, BMW відхрещується: на думку Пітера Нота, такий розклад змушує дилерів пропонувати клієнтам наявні автомобілі.

Кінцева мета механізму з прямим продажем — однакові пропозиції та однакові ціни по всьому світу. Крім того, BMW має намір безпосередньо продавати автомобілі з невеликими пробігами молодше півтора року. За класичною схемою дилери продовжать продавати решту вживаних машин.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.