Ілона Маск розпочав продажі Tesla в Індії

Tesla Inc. відкрила перший автосалон в Індії, демонструючи автомобілі Model Y вартістю $70 000, оскільки виробник електромобілів Ілона Маска прагне вийти на нові ринки та компенсувати уповільнення продажів там, де він вже добре зарекомендував себе. Про це пише Bloomberg.

«У вівторок, 15 липня, у фінансовому районі Мумбаї відкрили свої двері приміщення площею 4000 квадратних футів, де були представлені два автомобілі Model Y», — йдеться в публікації. — «Початкова ціна задньопривідного автомобіля становить близько 5,99 мільйона рупій ($69 757), тоді як варіант із довшим запасом ходу оцінюється в 6,8 мільйона рупій».

Зазначається, що це майже на третину більше, ніж стартова ціна автомобіля в США без урахування федеральної податкової пільги — значною мірою через індійські тарифи на імпортні автомобілі від 70% до 110%, які Маск давно критикує.

«Довгоочікуваний вихід Tesla на ринок Індії відбувається на тлі викликів у Китаї та США, двох її основних ринків. Продажі компанії впали в минулому кварталі, і вона прагне уникнути другого року спаду після похмурого 2024 року», — йдеться в публікації. — «Американський виробник електромобілів поступається позиціями у світі китайському конкуренту BYD Co. а Індія представляє можливість для зростання на ринку, який відносно не освоєний світовими брендами через низку протекціоністських бар’єрів».

Очікується, що до кінця липня в Нью-Делі відкриється другий виставковий зал, а Tesla збільшила найм місцевих працівників та забезпечила складські приміщення.

Але без планів створювати виробничий завод на третьому за величиною автомобільному ринку світу, вихід Tesla на індійський ринок спрямований не стільки на негайне збільшення обсягів продажів, скільки на оцінку попиту на електромобілі та покращення іміджу бренду, пише Bloomberg.

«Хоча Model Y є найпопулярнішим електромобілем у світі, мало хто з індійців зможе собі його дозволити», — йдеться в публікації. — «Рівень проникнення електромобілів у країні залишається меншим за 5%, а автомобілі класу люкс становлять лише 1% від загального обсягу продажів автомобілів».

На цьому ринку Tesla конкуруватиме переважно з німецькими виробниками автомобілів класу люкс, такими як BMW та Mercedes-Benz Group AG, а не з масовими гравцями на ринку бюджетних автомобілів, такими як Tata Motors, Mahindra & Mahindra та MG Motor India Pvt.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.