Які авто купують українці у приватному та корпоративному секторах. Новини світового авторинку

Позитивна динаміка простежується на ринку нових автомобілів в Україні останні кілька місяців. Але вподобання українців різняться як в залежності від регіону проживання, так і від сегмента — приватного та корпоративного.

За даними «Укравтопрому», за перші дев’ять місяців цього року український автопарк поповнився майже 53 тисячами нових «легковиків». З цієї кількості приватним покупцям було продано 69% авто, а 31% — юридичним особам. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року продажі у приватному сегменті зросли на 5%, а в корпоративному скоротилися на 10%.

Приватні покупці віддали перевагу наступним «легковикам»:

  1. TOYOTA RAV4 — 1988 реєстрації;
  2. BYD Song Plus — 1950 реєстрацій;
  3. VOLKSWAGEN ID.Unyx — 1538 реєстрацій;
  4. HYUNDAI Tucson — 1451 реєстрацій;
  5. RENAULT Duster — 1264 реєстрації.

Найбільшим попитом серед юридичних осіб користувались:

  1. RENAULT Duster — 2599 реєстрацій;
  2. SKODA Octavia — 729 реєстрацій;
  3. TOYOTA Prado — 551 реєстрацій;
  4. SKODA Kodiaq — 533 реєстрації;
  5. TOYOTA RAV4 — 516 реєстрацій.
Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.