Яку легку комерційну техніку купували у листопаді?. Новини світового авторинку

LCV (легкий комерційний транспорт) пропонує низку переваг, які роблять його практичним як для бізнесу, так і для повсякденного використання. Ці автомобілі відрізняються економністю, забезпечуючи вищу паливну ефективність у порівнянні з більшими вантажівками, що допомагає зменшити витрати на експлуатацію. Їхні компактні габарити дозволяють легко пересуватися в умовах міського трафіку, маневрувати у масивах з щільною забудовою. При цьому LCV володіють достатньою вантажопідйомністю для транспортування товарів, що робить їх ідеальним и для малого та середнього бізнесу. Вантажопасажирські модифікації додають універсальності, оскільки підходять як для комерційних цілей, так і для особистого використання.

Фахівці Інституту досліджень авторинку визначили динаміку торгів у цьому сегменті, а також найпопулярніші типи та моделі для кожної з груп. Почнемо з загальних обсягів торгів. Впродовж листопада сумарно було куплено 3,8 тис. машин групи LCV, що найменше значення за минулі 12 місяців. У порівнянні з попередніми періодами цей обсяг виглядає наступним чином (М-М — у порівнянні до жовтня 2024 р., Y-Y у порівнянні до листопада 2023 року):

  • Внутрішні перепродажі: -22,1% M-M, -38,5% Y-Y
  • Імпорт вживаних: -8,2% M-M, -21,9% Y-Y
  • Імпорт нових: -6,8% M-M, -1,0% Y-Y
  • Вироблені в Україні: +22% M-M, -06% Y-Y

На діаграмі видно, як після піка у травні, який був спричинений зміною правил мобілізації транспорту у приватних власників, котрі масово його переоформлювали тоді на інших осіб, обсяги торгів повернулися до середньостатистичних значень, але не втрималися на них, і далі видно, як попит на транспорт для бізнесу продовжує знижуватися.

Структура сегмента наступна: найбільша частка, а це 62,9% — у внутрішніх перепродажів; 22,9% зайняли імпортовані вживані легкі вантажівки, 12,6% — нові імпортні, 1,6% — вироблені або переобладнані в Україні. Сумарна частка нових машин — 14,2%. Опираючись на частку кожного з підсегментів, у такому ж порядку розглянемо їх детальніше.

LCV — внутрішній ринок

У цій частині традиційно наймасовішими є вантажні фургони, які складають основу сегмента. Рідше купують малотоннажні фургони та вантажопасажирські версії.

Серед окремих моделей домінує Mercedes-Benz Sprinter, компанію йому у трійці лідерів складають Renault Master та, принаймні поки що, ГАЗ-3302. Загалом було укладено 2367 договорів купівлі-продажу всередині країни.

LCV — імпорт вживаних

Минулого місяця наш автопарк поповнили 861 автівка сімейства LCV. Подібно до попереднього підсегмента, тут покупці найчастіше обирали «пригнані» вантажні фургони, дещо рідше фургони-рефрижератори та фургони з гідробортом.

У цій групі лідирують Mercedes-Benz Sprinter та Renault Master. Третій у заліку Renault Kangoo.

LCV — продажі нових

Минулого місяця 537 нових легких вантажівок вперше виїхали на українські дороги. З цього числа 476 були імпортними, 61 — зареєстровані як вироблені (або переобладнані в заводських умовах) в Україні.

У цій частині ринку наймасовіші типи — фургони, вантажопасажирські машини та бортові тентовані версії.

Лідером серед нових LCV став Renault Master, На другій позиції Renault Express, третє місце у фургона Citroen Berlingo.

Цікаво, що серед вживаних (об’єднавши внутрішній ринок та імпорт) легких комерційних авто 84,2% займають дизельні версії, 8,3% — бензинові, котрі мають на борту газобалонне обладнання, 5,1% — бензинові. Частка електричних авто тут лише 2,4%.

Серед нових LCV картина наступна: 94,8% — дизельні, 3,2% — електричні, 1,7% — бензинові, 0,4% — версії з ГБО.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.