Яку легку комерційну техніку купували у жовтні?. Новини світового авторинку

LCV (легкий комерційний транспорт) пропонує низку переваг, які роблять його практичним як для бізнесу, так і для повсякденного використання. Ці автомобілі відрізняються економністю, забезпечуючи вищу паливну ефективність у порівнянні з більшими вантажівками, що допомагає зменшити витрати на експлуатацію. Їхні компактні габарити дозволяють легко пересуватися в умовах міського трафіку, маневрувати у масивах з щільною забудовою. При цьому LCV володіють достатньою вантажопідйомністю для транспортування товарів, що робить їх ідеальним и для малого та середнього бізнесу. Вантажопасажирські модифікації додають універсальності, оскільки підходять як для комерційних цілей, так і для особистого використання.

Фахівці Інституту досліджень авторинку визначили динаміку торгів у цьому сегменті, а також найпопулярніші типи та моделі для кожної з груп. Почнемо з загальних обсягів торгів. Впродовж жовтня сумарно було куплено 4,5 тис. машин групи LCV, що найменше значення за минулі 12 місяців. У порівнянні з попередніми періодами цей обсяг виглядає наступним чином (М-М — у порівнянні до вересня 2024 р., Y-Y у порівнянні до жовтня 2023 року):

  • Внутрішні перепродажі: -2,8% M-M, -20,8% Y-Y
  • Імпорт вживаних: +8,7% M-M, -7,9% Y-Y
  • Імпорт нових: -5,0% M-M, +27,4% Y-Y
  • Вироблені в Україні: -44% M-M, +14% Y-Y

На діаграмі видно, як після піка у травні, котрий був спричинений зміною правил мобілізації транспорту у приватних власників, які масово його переоформлювали тоді на інших осіб, обсяги торгів поверталися до середньостатистичних значень, а згодом опустилися й нижче. Попит на транспорт для бізнесу продовжує знижуватися.

Структура сегмента наступна: найбільша частка, а це 67% — у внутрішніх перепродажів; 20,7% зайняли імпортовані вживані легкі вантажівки, 11,3% — нові імпортні, 1,1% — вироблені або переобладнані в Україні. Сумарна частка нових машин — 12,3%.Опираючись на частку кожного з підсегментів, у такому ж порядку розглянемо їх детальніше.

LCV — внутрішній ринок

У цій частині традиційно наймасовішими є вантажні фургони, які складають основу сегмента. Рідше купують малотоннажні фургони та вантажопасажирські версії.

Серед окремих моделей домінує Mercedes-Benz Sprinter, компанію йому у трійці лідерів складають Renault Master та, принаймні поки що, ГАЗ-3302. Загалом було укладено 3038 договорів купівлі-продажу всередині країни.

LCV — імпорт вживаних

Минулого місяця наш автопарк поповнили 938 автівок сімейства LCV. Подібно до попереднього підсегмента, тут покупці найчастіше обирали «пригнані» вантажні фургони, дещо рідше фургони-рефрижератори та бортові тентовані версії.

У цій групі лідирують Mercedes-Benz Sprinter та Renault Master, зі схожою кількістю «свіжопригнаних» машин. Третій у заліку Renault Trafic.

LCV — продажі нових

У жовтні 561 нова легка вантажівка вперше виїхала на українські дороги. З цього числа 511 були імпортними, 50 — зареєстровані як вироблені (або переобладнані в заводських умовах) в Україні.

У цій частині ринку наймасовіші типи — фургони, пікапи та вантажопасажирські машини.

Лідером серед нових LCV став Renault Master, На другій позиції пікапи Peugeot Landtrek, які потрапили сюди, оскільки були зареєстровані як вантажні. Третє місце у фургона Renault Express.

Цікаво, що серед вживаних (об’єднавши внутрішній ринок та імпорт) легких комерційних авто 84,9% займають дизельні версії, 7,9% — бензинові, котрі мають на борту газобалонне обладнання, 4,8% — бензинові. Частка електричних авто тут лише 2,4%.

Серед нових LCV картина наступна: 95,7% — дизельні, 2,3% — електричні, інші версії ділять між собою 2%, що залишилися.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.