Що купували українці у приватному та корпоративному сегментах авторинку. Новини світового авторинку

Автомобільний ринок України є дуже різношерсним. Переваги українців відрізняються не лише залежно від їхньої платоспроможності та регіону мешкання, а й від сегменту — приватного та корпоративного.

За даними «Укравтопрому», із 5400 нових легкових автомобілів, які поповнили автопарк у листопаді, 3500 придбали для особистого використання, що на 68% більше, ніж роком раніше. Юрособи поставили на облік у звітному періоді 1900 машин. І це на 88% більше за минулорічний показник.

Приватні покупці віддали перевагу наступним моделям:

  • Volkswagen ID.4 — 283 реєстрації;
  • Toyota RAV4 — 187 реєстрацій;
  • Mazda CX5 — 117 реєстрацій;
  • Renault Duster — 115 реєстрацій;
  • KIA Sportage — 95 реєстрацій.

У юридичних найбільшим попитом користувалися:

  • Renault Duster — 240 реєстрацій;
  • Nissan Qashqai — 118 реєстрацій;
  • Skoda Karoq — 107 реєстрацій;
  • Citroen C-Elysee — 92 реєстрації;
  • Toyota Land Cruiser Prado — 77 реєстрацій.
Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.