Оновлений BMW X5 під індексом G65 продовжує проходити випробування, і нещодавні шпигунські знімки вперше показують серійні фари та ключові елементи нового інтер’єру. Зафіксований прототип отримав оптику у стилі лінійки Neue Klasse, що робить його візуально наближеним до електричного iX3: передні фари практично ідентичні, а задні ліхтарі стали тонкими й горизонтальними з оновленим світловим підписом, зберігаючи загальну форму моделі.
Під час обговорення фінансових результатів за третій квартал 2025 року глава BMW Олівер Ціпсе підтвердив, що новий X5 буде представлений та надійде у продаж наступного року, а в лінійці моделі передбачено п’ять типів силових установок: бензинову, дизельну, плагін-гібрид, повністю електричну та водневу, причому водневу версію очікують не раніше 2028 року. Також компанія планує поступово розширити модельну гаму високопродуктивними модифікаціями, зокрема X5 M та Alpina B7, які мають з’явитися до 2027-го.
Найбільші зміни сталися в салоні: модель отримує радикально нову концепцію панелі приладів — панорамний iDrive, вузький дисплей від стійки до стійки в основі лобового скла, що замінює традиційну панель приладів. На шпигунських фото видно, що екран поділено на три сектори: у зоні перед водієм розміщена цифрова приладова частина, а поруч є два блока для віджетів, які можна налаштовувати.
Очікується, що користувач зможе розміщувати на панорамному iDrive кілька віджетів одночасно — від навігації й аудіо до погодних даних і показників продуктивності, що значно розширює можливості персоналізації інтер’єру. Таке рішення означає відмову від класичної «приборки» і є серйозним кроком у цифровізації салонів BMW.
Крім того, X5 отримає нове кермо з тактильними (haptic) кнопками, які фактично заміщають класичний контролер iDrive. Центральний дисплей інформаційно-розважальної системи поки приховано товстим камуфляжем, але шпигунські знімки натякають на нестандартну форму панелі — можливо, багатокутну або більш розвинену архітектуру екрана, ніж у попередників.
Система працюватиме на BMW OS X і пропонуватиме розширені можливості персоналізації та вдосконалений «інтелектуальний помічник» на базі великих мовних моделей, що дозволить водієві спілкуватися з автомобілем природнішими фразами та отримувати більш контекстні відповіді.
Активна фаза випробувань свідчить, що модель наближається до фінального етапу розробки: прототипи регулярно помічають у Німеччині та Північній Європі, і нова оптика разом із цифровим салоном і широкою лінійкою силових агрегатів роблять X5 наступного покоління одним із найважливіших релізів BMW у сегменті преміальних SUV.
Додаткові елементи інтер’єру на шпигунських фото показують дверні панелі з підлокітниками, нахиленими вниз, та ряд мінімалістичних органів керування попереду підлокітника, що створює більш чисту і сучасну центральну архітектуру. У підсумку новий X5 поєднає оновлену зовнішність у дусі Neue Klasse, радикальну цифрову панель та готовність до альтернативних типів енергії, включно з воднем, що робить його ключовим кроком BMW у бік майбутніх технологій і дизайну.

Опубликовал
Теги: 

