
Німецька компанія Lennartz Technik, відома своїми глибокими модифікаціями легендарних позашляховиків Mercedes-Benz G-класу, презентувала нову розробку на базі британського рамного позашляховика Ineos Grenadier. Йдеться про спеціальну версію з однорядною кабіною, що отримала назву Lensson Pro Single Cab. Основною ціллю проєкту є створення потужної основи для побудови повноцінного експедиційного кемпера, здатного долати найекстремальніші маршрути.
В основі новинки — модель Ineos Grenadier Quartermaster, яка вже у стандарті має подовжену на 305 мм раму порівняно з базовою версією. У Lennartz Technik демонтували дворядну кабіну, вкоротивши її до однорядного формату з використанням оригінальних елементів кузова — боковин і задньої стінки. Така архітектура відкриває можливості для розміщення житлового модуля або вантажного кузова.
Крім зміни конфігурації кузова, автомобіль отримав серйозні технічні вдосконалення. Зокрема, пропонуються спеціально розроблені портальні мости, що значно підвищують дорожній просвіт — до 450 мм, а глибина подолання броду сягає 1050 мм. У поєднанні з пневматичною підвіскою, створеною у співпраці з нідерландською компанією Reiger, яка спеціалізується на амортизаторах для ралі-рейдів, зокрема «Дакара», це робить новинку справжнім монстром бездоріжжя.
На фото прототипу також помітні 18-дюймові колеса з бэдлоками, силові бампери, посилені арки та захисні елементи. Повна маса автомобіля після модифікацій може бути збільшена до 4250 кг, що особливо важливо для встановлення повноцінного кемперного модуля зі всіма зручностями.
Сам процес конверсії надзвичайно дорогий: лише зміна кабіни обійдеться у 37 500 євро. Проте, разом з нею покупець отримає нові документи, які засвідчують зміну типу транспортного засобу. Модель також отримує власну назву — Lensson Pro Single Cab. Це не перший спільний проєкт Lennartz Technik з Ineos. Раніше німці вже створили серію модифікацій Grenadier, серед яких комплект підвіски з підвищеним кліренсом, набір експедиційного обладнання, а також комплект портальних мостів, що використовують розробки з моделей Mercedes-Benz G500 4×4 squared і AMG G63 6×6.
Варто також нагадати, що саме Lennartz Technik відповідала за розробку мостів для екстремальних заводських версій «Гелендевагена», а зараз продовжує цю лінію у співпраці з Ineos. Крім цивільних модифікацій, компанія вже представила й спецавтомобіль для рятувальних служб — модель Lennson PRO D.E.V., спроєктовану разом із Brockmann GmbH.