У Китаї стартували продажі оновленої BMW 5-Series L. Китайський автопром

BMW офіційно оголосила про початок продажів у Китаї оновлених версій BMW 5 Series Long Wheelbase (зі збільшеною колісною базою) та повністю електричної BMW i5. Обидві моделі відносяться до лінійки 2026 модельного року, яка отримала лише легке оновлення, без серйозних змін у дизайні чи технічній частині. Відмінності здебільшого стосуються палітри кольорів, комплектацій та оснащення, тоді як технічні характеристики залишилися без змін.

У Китаї нова BMW 5 Series Long Wheelbase представлена у семи комплектаціях за ціною від 439 900 юанів до 525 900 юанів, що еквівалентно приблизно 60 400 — 72 200 доларів США. Електрична BMW i5 пропонується у трьох варіантах, і ціни на неї стартують з 439 900 юанів і сягають 539 900 юанів — це приблизно 60 400 — 74 100 доларів.

Серед нових опцій для обох моделей з’явився колір кузова Sapphire Blue («Сапфіровий синій»), а популярний раніше Aventurine Red («Аметистово-червоний») більше не доступний. Крім того, для 5 Series у версії 530Li Premium і електричної i5 у топовому виконанні xDrive50L матовий сірий колір, який раніше пропонувався як опція за 8000 юанів (близько 1100 доларів США), тепер став безкоштовним стандартним вибором. Пакет Night Edition, що додає інтер’єру глянцевих чорних акцентів, тепер також входить до стандартного оснащення без додаткової оплати.

Зміни торкнулися і функціоналу. Усі нові комплектації отримали безключовий доступ з цифровим ключем Plus у базі, тоді як раніше ця опція пропонувалася лише за доплату. Водночас деякі функції були прибрані. Так, з обох моделей зникла AR-навігація, яка дозволяла відображати маршрути з елементами доповненої реальності, а для BMW 5 Series 525Li і електричної i5 eDrive35L у версії M Sport більше не доступний так званий Comfort Package. Натомість у переліку опцій з’явився новий пакет Smart Parking Assist Pro, який можна замовити за 6900 юанів (приблизно 950 доларів).

Зовні автомобілі залишилися впізнаваними завдяки фірмовій підсвіченій решітці радіатора та вигнутій дисплейній панелі в салоні, що складається з 12,3-дюймового цифрового щитка приладів і 14,9-дюймового мультимедійного екрана.

Під капотом бензинових версій 5 Series Long Wheelbase все без змін. Модель 525Li отримує 2,0-літровий турбомотор на 190 к.с. з 48-вольтовою гібридною надбудовою, який розганяє авто до 100 км/год за 8,2 секунди. У версії 530Li використовується той самий двигун у більш потужному налаштуванні на 258 к.с., що дозволяє скоротити час розгону до 6,5 секунди. Обидві версії комплектуються 8-ступеневим «автоматом», а для моделі 530Li доступний і фірмовий повний привод xDrive, який покращує динаміку та керованість у складних дорожніх умовах.

Електрична лінійка BMW i5 складається з трьох варіантів: eDrive35L, eDrive40L та топового xDrive50L. Перші два варіанти оснащені одним електродвигуном на задній осі, який розвиває 272 та 326 к.с. відповідно. Топова модифікація xDrive50L має два електродвигуни, систему повного приводу і загальну потужність 523 к.с., а також максимальний крутний момент 775 Нм. Запас ходу за циклом CLTC становить 618 км для базової версії eDrive35L, 713 км для eDrive40L та 651 км для топової двомоторної xDrive50L.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.