
Volvo офіційно розпочала продажі нового кросовера XC70 у Китаї, який зайняв позицію між моделями XC60 та XC90, заповнивши сегмент для користувачів, що шукають автомобіль з більшою універсальністю та розширеними технологічними можливостями. XC70 побудований на основі двох архітектур: SPA2, орієнтованої на повністю електричні моделі, та SMA, спеціально розробленої для гібридів, але слід зауважити, що чисто електричної версії у Volvo XC70 немає — це виключно плагін-гібрид.
Модель одразу запропонована з вражаючою акційною знижкою у розмірі 147 тис. юаней, що становить близько 20,5 тис. доларів США. Для порівняння, на суму такої знижки в Китаї можна придбати новий Geely Galaxy Star 6 і навіть залишиться залишок. Volvo XC70 пропонується у чотирьох комплектаціях: базова версія моноприводна з тяговою батареєю ємністю 21,2 кВт-год, три інші версії мають повний привод і батарею 39,6 кВт-год. Ціни з урахуванням знижки коливаються від 269,9 до 349,9 тис. юаней, що еквівалентно приблизно 38-49 тис. доларів США.
Зовнішній вигляд XC70 відповідає фірмовій скандинавській стилістиці Volvo: передні фари виконані у формі «молота Тора», а задні — у вигляді «вікінгського топора». Габарити автомобіля складають 4815 x 1890 x 1650 мм, колісна база — 2895 мм. Особливістю моделі є безрамкові двері, що додають автомобілю сучасності та елегантності.
Салон нового XC70 виконаний у мінімалістичному скандинавському стилі. Панель приладів представлена цифровим дисплеєм діагоналлю 12,3 дюйма, центральна медіасистема оснащена 15,4-дюймовим сенсорним екраном, а проекційний дисплей (AR-HUD) охоплює 92 дюйми. Для аудіосистеми передбачено 23 динаміки Harman Kardon, потужністю до 1180 Вт, із 16-канальним об’ємним звучанням. В салоні передбачені також функції бездротової зарядки потужністю 50 Вт, різні варіанти амбієнтного підсвічування та ароматизації повітря, а для комфорту та ергономіки — регульовані сиді ння з натуральною шкірою Nappa та екологічні текстильні матеріали з переробленого PET.
Volvo XC70 отримав систему автономного керування NPA Intelligent Pilot Assist, яка працює на швидкостях до 150 км/год і підтримує автоматичний в’їзд та виїзд з автомагістралей, а також дистанційне паркування. Загалом автомобіль оснащений 24 інтелектуальними датчиками, включаючи радар, фронтальні та задні камери, камери кругового огляду та ультразвукові сенсори, що забезпечують комплексну систему безпеки з 21 функцією допомоги водієві, включно з аварійним гальмуванням та попередженням про ризики.
Силова установка побудована на базі 1,5-літрового бензинового двигуна та гібридної трансмісії 3DHT. Потужність двигуна базової моноприводної версії становить 145 к.с., а електромотора — 318 к.с., що дозволяє на чистій електротязі долати до 116 км та розганяти автомобіль до 100 км/год за 8 секунд. Повноприводна версія використовує три електромотори (P1+P2+P4) із сумарною потужністю 462 к.с., запас ходу на електротязі сягає 212 км, а загальний максимальний запас ходу — до 1200 км, при цьому швидка зарядка від 0 до 80% батареї займає лише 23 хвилини. XC70 також пропо нує сім режимів гібридної роботи, автоматично підбираючи оптимальний режим залежно від дорожніх умов та намірів водія, а також можливість зовнішньої подачі енергії потужністю до 6 кВт для живлення обладнання на кемпінгу або під час відпочинку.