
Оновлений кросовер Jetta VS7 модельного року 2026 офіційно представлено на китайському ринку. Це спільна розробка німецького концерну Volkswagen та китайського автогіганта FAW, яка з моменту дебюту моделі зарекомендувала себе як практичний, місткий і доступний за ціною середньорозмірний SUV. Нове оновлення стало другим за поточний рік: якщо на початку 2025-го виробник оновив дизайн екстер’єру, то тепер основна увага зосереджена на технічних нюансах і спрощенні модельної лінійки.
Модель побудована на добре знайомій платформі MQB, яку широко використовують автомобілі Volkswagen Group. Її габарити залишилися без змін: довжина 4624 мм, ширина 1841 мм, висота 1644 мм, колісна база становить 2730 мм. Серед конструктивних особливостей — незалежна підвіска (типу MacPherson спереду і багатоважільна ззаду), що забезпечує комфортну керованість навіть на нерівних дорогах. Об’єм багажного відділення становить 548 літрів, а паливний бак розрахований на 51 літр. Салон розраховано на п’ятьох пасажирів, при цьому виробник прагнув зберегти простір і п рактичність у всіх версіях.
Основою для оновленої моделі став перевірений турбований двигун Volkswagen EA211 об’ємом 1,4 літра. Його потужність становить 150 к.с. (або 110 кВт), максимальний крутний момент — 250 Нм. Як і раніше, покупці можуть обрати між 5-ступеневою механічною коробкою передач або 6-ступеневим «автоматом» Aisin, причому привод доступний лише передній. Незважаючи на те, що інші конкуренти у класі вже пропонують 1.5T або 2.0T двигуни, силова установка Jetta VS7 залишається перевіреним і надійним рішенням, відомим своєю довговічністю та економічністю.
Головна зміна модельного ряду 2026 року стосується комплектацій. Якщо раніше покупцям пропонували сім версій, тепер залишилося п’ять, а топову модифікацію подешевшано. Ціни коливаються від 107,900 до 130,900 юанів, що еквівалентно приблизно 14,800 — 18,000 доларів США за поточним курсом. Найдоступніша версія — це ручна «Pioneer» з 5-ступеневою механікою, тоді як топова версія — «Automatic Qianlijiangshan Glory Edition» — отримала максимум оснащення, зберігши при цьому привабливу вартість.
Водночас із лінійки зникли найдорожчі моделі, включно з колишнім «Automatic Flagship» за 139,9 тис. юанів і «Automatic Qianlijiangshan Flagship» за 142,9 тис. Разом із цим було вилучено деякі елементи комфорту, зокрема задній центральний підлокітник і підсклянники, а також неможливість вибору опцій на кшталт підігріву та вентиляції передніх сидінь або незалежного клімат-контролю для другого ряду. Таке спрощення, за словами компанії, дозволяє зменшити складність виробництва та зробити топові версії доступнішими для ширшої аудиторії.
У базовій комплектації кросовер оснащений усім необхідним для сучасного автомобіля: 18-дюймовими колесами, LED-оптикою, двома подушками безпеки, системою контролю тиску в шинах, круїз-контролем, парктроніками спереду й ззаду, панорамним дахом із люком, шкіряним кермом, 8-дюймовим екраном мультимедіа з підтримкою CarPlay, Bluetooth-з’єднанням і голосовим управлінням. У більш дорогих варіантах з’являються безключовий доступ, сенсорні двірники, кнопка запуску двигуна, 10-дюймовий дисплей мультимедійної системи, навігація, система кругового огляд у на 360 градусів, електрорегулювання водійського сидіння, підігрів і складання дзеркал, а також бездротова зарядка на 15 Вт.
Зовні новий Jetta VS7 зберігає впізнаваний стиль, але тепер пропонує два варіанти оформлення — стандартний і спеціальний «Qianlijiangshan Edition». У першому використано безрамкову решітку з горизонтальними лініями та спрощеним логотипом, тоді як у другому — хромовані вставки у вигляді точкової решітки, а передній бампер має виразніший спортивний вигляд. Обидві версії оснащено рейлінгами на даху, а задня частина отримала оновлений бампер із більш масивним дифузором.
Інтер’єр, як і раніше, витриманий у стриманому стилі Volkswagen, але має нові матеріали оздоблення й сучасну архітектуру передньої панелі з інтегрованим дисплеєм. У топових комплектаціях застосовано комбіновану оббивку сидінь із елементами екошкіри, а передня панель доповнена м’якими вставками. Незважаючи на певне спрощення, салон виглядає охайно, ергономічно і продумано до дрібниць, що традиційно притаманно моделям із «німецьким ДНК».