
Geely офіційно розпочала передпродажі нового гібридного седана Galaxy A7 у Китаї, зробивши серйозну заявку на лідерство у сегменті доступних електрифікованих моделей середнього класу. Новинка, що використовує модульну платформу GEA, стала першим плагін-гібридом цього типу у лінійці Geely, поєднавши передові технології та привабливу ціну.
Седан Geely Galaxy A7 представлений одразу в п’яти комплектаціях: 70km Sailing Edition, 70km Exploration Edition, 150km Long-distance Version, 150km Exploration+ Edition та 150km Starship Edition. Ціновий діапазон складає від 103 800 до 133 800 юанів, що еквівалентно приблизно від 14 до 18 тисяч доларів США — надзвичайно приваблива пропозиція для автомобіля таких габаритів і рівня оснащення.
Новинка побудована на платформі GEA (Global Electric Architecture) і оснащена гібридною силовою установкою Thor AI Hybrid 2.0. У її основі — бензиновий двигун об’ємом 1,5 літра, що розвиває 112 кінських сил, який працює в парі з потужним електромотором на 238 кінських сил. Такий тандем забезпечує максимально ефективну роботу в умовах змішаного циклу. Витрата пального становить лише 2,67 літра на 100 км у змішаному режимі, а загальний запас ходу досягає понад 2100 км, що є абсолютним рекордом для свого класу. У режимі чистої електрики седан може подолати до 150 км без підз арядки, залежно від конфігурації батареї.
Зовнішньо Galaxy A7 не лише виглядає сучасно, а й гармонійно вписується у концепцію сімейного седана бізнес-класу. Його довжина становить 4918 мм, ширина — 1905 мм, висота — 1495 мм, а колісна база — 2845 мм. Таким чином, за габаритами він майже ідентичний Toyota Camry, але має суттєво нижчу стартову ціну.
Салон седана повністю відповідає очікуванням сучасного користувача: тут великий центральний дисплей, цифрова панель приладів, бездротова зарядка, панорамний дах, а також передні сидіння з підігрівом, вентиляцією та функцією масажу. Комплектації відрізняються варіантами оформлення інтер’єру — доступні щонайменше три стилістичні рішення. Передбачено шість варіантів кольору кузова.
Інтелектуальна частина автомобіля побудована на програмній платформі Flyme Auto Smart Cockpit, яка підтримує інтеграцію зі смартфонами, голосове управління, глибоку персоналізацію налаштувань та оновлення «по повітрю». У більш дорогих версіях також доступні комплексні системи допомоги водієві з рівнем автоматизації L2+.
Офіційна прем’єра Geely Galaxy A7 відбудеться найближчими тижнями, а старт масових продажів у Китаї очікується вже у серпні.