У Китаї представлено новий BYD Leopard 8. Китайський автопром

Компанія BYD офіційно представила нову п’ятимісну версію позашляховика Leopard 8, який став ще комфортнішим, технологічнішим і потужнішим. Якщо раніше модель пропонувалася лише у шести- та семимісних конфігураціях, то тепер до лінійки приєдналася версія, орієнтована на максимальний простір для пасажирів другого ряду та розкіш рівня преміум-класу. Ціни на Leopard 8 у Китаї стартують від 379 800 юанів (приблизно 52 300 доларів США) і сягають 399 800 юанів (приблизно 55 000 доларів США), залежно від комплектації.

Leopard 8 побудований на платформі DMO — це гібридна архітектура BYD нового покоління, що поєднує бензиновий двигун і потужну електричну систему для досягнення максимальної ефективності як на дорогах, так і поза ними. Під капотом розмістився 2,0-літровий турбодвигун потужністю 150 кВт (приблизно 204 к.с.), який працює у поєднанні з двома електромоторами — 200 кВт спереду та 300 кВт ззаду. Сумарна потужність силової установки сягає 550 кВт або 748 кінських сил, а крутний момент становить 760 Нм. Завдяки цьому Leopard 8 розганяється до 100 км/год лише за 4,8 секунди .

Автомобіль оснащений батареєю ємністю 36,9 кВт-год, що забезпечує до 125 км пробігу у повністю електричному режимі та понад 1200 км у комбінованому циклі. Система підтримує функцію зовнішнього живлення потужністю до 6 кВт, що дозволяє використовувати Leopard 8 як мобільне джерело енергії під час подорожей або кемпінгу. Також у конструкцію інтегровано тепловий насос, який підвищує ефективність роботи кліматичної системи в умовах різних температур.

П’ятимісна версія отримала значні зміни в інтер’єрі. Задній ряд тепер перетворено на зону комфорту з «нульовою гравітацією» — сидіння обладнані чотиристоронніми підставками для ніг, що дозволяє пасажирам повністю розслабитися під час тривалих поїздок. Обсяг багажника становить 955 літрів, що дозволяє вмістити до 33 валіз формату 20 дюймів. У центральній консолі розташований двосторонній холодильник, доступ до якого мають як пасажири спереду, так і ззаду.

Інтер’єр Leopard 8 виконано у фірмовому стилі бренду Fangchengbao, який BYD позиціонує як преміальну підмарку для позашляховиків. Панель приладів поєднує одразу кілька дисплеїв: 12,3-дюймовий цифровий щиток, 17,3-дюймовий центральний екран мультимедійної системи, 12,3-дюймовий дисплей для переднього пасажира та 50-дюймовий проекційний AR-HUD. Всі екрани взаємопов’язані й підтримують синхронну роботу. Автомобіль оснащений оновленою системою DiLink 150, яка працює на базі потужного чипа BYD 9000 та використовує AI-модель для поліпшення користувацького досвіду. К рім того, система підтримує інтеграцію з Huawei — додатки зі смартфона можна безпосередньо передавати на екран автомобіля через функцію «Fanghua».

Leopard 8 також отримав нову версію системи автономного керування Huawei ADS 4.0 QianKun. Вона підтримує навігацію з функцією автопілоту у форматі «від паркомісця до паркомісця», а також інтелектуальні функції автопаркування, у тому числі дистанційне керування автомобілем та автоматичне паркування без участі водія.

Дизайн п’ятимісної модифікації Leopard 8 залишається вірним концепції «Future Starship Aesthetics» — «естетика зоряного корабля майбутнього». Візуально автомобіль виглядає потужно й монументально: передня частина прикрашена широкою решіткою радіатора з інтегрованою світлодіодною смугою денних ходових вогнів, а рельєфний капот із виразними лініями підкреслює міць конструкції. У новій версії з’явився новий колір кузова Lake Green («озерно-зелений»), який підкреслює зв’язок із природою.

Позашляховик має імпозантні габарити — 5195 мм у довжину, 1994 мм у ширину та 1875 мм у висоту (1905 мм із рейлінгами на даху). Колісна база — 2920 мм. У стандартному режимі кут в’їзду становить 30°, кут з’їзду — 29°, дорожній просвіт — 220 мм. Завдяки пневматичній підвісці YunNian-P кліренс може збільшуватися до 310 мм, а кути прохідності — до 34° і 35°, що робить Leopard 8 здатним долати найскладніші ділянки бездоріжжя.

Для найвибагливіших власників BYD передбачила новий «бойовий режим» — спеціальну функцію для екстремальних умов бездоріжжя, коли автомобіль максимально використовує потужність усіх електромоторів, адаптивну підвіску та системи стабілізації.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.