У Китаї представлено бюджетний кросовер Geely Icon 2026. Китайський автопром

Компанія Geely запустила попередні породажі оновленого кросовера Icon 2026 модельного року на домашньому ринку. Новинка стала логічним розвитком фірмової концепції технологічного урбан-кросовера та отримала низку доробок, орієнтованих передусім на комфорт водія і цифрову інтеграцію. Попри схожість із Geely Coolray за агрегатами, Geely Icon зберігає унікальну стилістику з акцентом на «кубічні» форми й авангардний підхід до дизайну.

Кросовер Geely Icon 2026 представлено у двох комплектаціях, які оцінено в 90 800 та 96 800 юанів, що еквівалентно приблизно 12 600 та 13 500 доларів США. Зовні автомобіль зберіг загальні пропорції попередника — 4350 мм у довжину, 1815 мм у ширину і 1620 мм у висоту, при колісній базі 2640 мм, але замість прихованих ручок дверей тепер використано традиційні ручки природної форми. Крім того, оновлений дизайн доповнено пакетом «антихром», який зменшує використання блискучих декоративних елементів у кузові.

Найбільші зміни відбулися в інтер’єрі. Перед водієм тепер встановлено два цифрові дисплеї — 8,8-дюймовий щиток приладів та великий 14,6-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи, інтегрований у передню панель. Ключовою новинкою стала програмна платформа Flyme Auto, яка підтримує взаємодію з інтерфейсами Huawei HiCar, Carlink та Flyme Link. Це забезпечує зручну інтеграцію зі смартфонами, навігацією, потоковими сервісами та персоналізованим керуванням функціями автомобіля.

Серед доступних опцій варто відзначити підігрів сидінь, розширений набір помічників водія та високий рівень шумоізоляції. Також модель комплектується 18-дюймовими легкосплавними колесами, які надають кросоверу динамічного вигляду та водночас зберігають практичність для щоденного міського використання.

У технічному плані Geely Icon 2026 залишився вірним перевіреному силовому агрегату. Під капотом встановлено 1,5-літровий бензиновий турбомотор потужністю 181 к.с., що працює у парі із 7-ступеневою роботизованою трансмісією з подвійним зчепленням. Такий тандем забезпечує плавну динаміку та помірне споживання пального. Підвіска кросовера — передня McPherson і задня багатоважільна, що гарантує збалансовану керованість як у місті, так і на приміських маршрутах.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.