
У Китаї офіційно оголосили ціни на оновлений кросовер Geely Monjaro 2026 модельного року, відомий на місцевому ринку під назвою Geely Xingyue L. Як повідомляє видання IT Home, продажі стартують 23 вересня, а попередні замовлення вже відкриті.
Базова версія кросовера оціночна у 159,7 тисяч юанів (приблизно 22 тисячі доларів США), середня комплектація — у 169,7 тисяч юанів (близько 23,4 тисячі доларів), а топова модифікація — у 179,7 тисяч юанів (приблизно 24,8 тисячі доларів США). Таким чином, новий Monjaro 2026 пропонує доволі конкурентний ціновий діапазон у сегменті середньорозмірних кросоверів.
Зовні автомобіль отримав оновлену решітку радіатора з вертикальними декоративними планками та змінене хромоване оздоблення, яке тепер розташоване вище. Також змінилися дизайн колісних дисків і збереглися класичні дверні ручки. Габарити моделі складають 4770?1895?1689 мм при колісній базі 2845 мм.
Під капотом усіх версій встановлений модернізований 2,0-літровий бензиновий турбодвигун із віддачею 272 к.с. (200 кВт) та 400 Нм крутного моменту, який працює в парі з 8-ступеневим «автоматом» Aisin. Розгін до 100 км/год залежить від конкретної версії та становить від 7,3 до 6,5 секунди, що робить Monjaro одним із найдинамічніших представників у своєму класі.
Салон отримав сучасну цифрову архітектуру з одразу трьома дисплеями: 12,3-дюймовий екран панелі приладів, 14,6-дюймовий центральний дисплей мультимедійної системи та ще один 14,6-дюймовий екран для переднього пасажира. До цього додається проекційний дисплей на лобове скло з рекордною для класу діагоналлю 25,6 дюйма. Інформаційно-розважальний комплекс працює на базі фірмової системи Flyme Auto, яка підтримує розширену навігацію зі світлофорами та повну інтеграцію зі смартфоном.
Особливу увагу приділили акустиці: Monjaro 2026 оснащений преміальною системою Flyme Sound із 16 динаміками, що створює ефект занурення у звук. Серед нових функцій комфорту з’явилися масаж для переднього пасажира та так званий «королівський підлокітник для ніг», що робить поїздки максимально розслабленими навіть на тривалі дистанції.
Технічна частина також зазнала вдосконалення. Кросовер отримав електрогідравлічну муфту BorgWarner шостого покоління у приводі задніх коліс, адаптивні амортизатори CDC із змінною жорсткістю, а також повністю незалежну підвіску для всіх коліс. Це дозволило значно підвищити рівень комфорту та керованості.
У сфері безпеки Geely зробила серйозний крок уперед. Автомобіль отримав додаткові бічні подушки безпеки, систему автоматичного екстреного гальмування (AEB) та новітній комплекс напівавтономного водіння H3, який включає інтелектуальну підтримку руху, допомогу при паркуванні та активні системи запобігання аваріям.