У Великій Британії конфісковують фури за каботажні перевезення. Комерційний транспорт та Спецтехніка

У Великій Британії завершилося апеляційне слухання щодо заяви перевізника про незаконну конфіскацію транспортного засобу за каботаж.

В ході слухання з’ясовано усі обставини й вирок лишився в силі: конфіскований DAF XF Euro 6 до власника не повернеться, інспекція DVSA вилучила магістральний тягач з напівпричепом на законній підставі.

Про це повідомляє на своїй Х-сторінці DVSA Enforcement. Перевізник вгамував своє прагнення повернути фуру лише після тривалого та виснажливого апеляційного слухання.

Перевізник оскаржив рішення DVSA, вважаючи конфіскацію незаконною і бажаючи повернути свій транспортний засіб в Transport Commissioner. Це — свого роду транспортний суд, відповідальний у Великій Британії за встановлення штрафів та вирішення галузевих суперечок.

Однак перевізник не врахував головного: ситуація з його фурою ускладнилася тим, що тут зафіксовано повторне порушення. Ось тому прийнято рішення, що лише конфіскація транспорту може зупинити подібні схеми.

Правилами каботажу у Великій Британії (після Brexit) дозволено максимум 2 рейси країною протягом 7 днів після в’їзду з вантажем. При цьому в’їзд порожняком та подальший каботаж — повністю заборонені.

Однак тут є ще одне важливе «але»: ці дві дозволені операції стосуються лише транспортних засобів, що в’їжджають до Великої Британії з вантажем. Норма поширюється на автомобілі з реєстрацією лише країн Євросоюзу. Наразі не вказано, яка реєстрація була у DAF XF, оскільки корпоративні написи на тенті та борту кабіни заретушовано. Також не проглядаються номерні знаки.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.