
Список виробників автобусів на водневих паливних елементах поповнила єгипетська компанія MCV, яка презентувала на нещодавній виставці Busworld Europe 2025 у Брюсселі свою нову модель С127 FC LE.
Автобус створений на базі 12,1-метрової акумуляторно-електричної моделі C127EV, яка також експонувалася на стенді. На відміну від повністю низькопідлогового донора новинка має салон з низьким входом (типу Low Entry). Максимальна пасажиромісткість становить 79 осіб, місць для сидіння — 43. Споряджена маса дорівнює 14 т, а повна — 19,5 т.
Силова установка на водневих паливних елементах Ballard FCmovie-HD+ розвиває 100 кВт. Така сама застосовується й на польських електробусах Solaris. На машині встановлено центральний електромотор Voith VEDS постійною потужністю 310 кВт та пікової 410 кВт, а також акумуляторна батарея на 100 кВт-год.
Водень у кількості 40 кг зберігається під тиском 350 бар у резервуарах від Hexagon Purus. Запас ходу становить від 400 до 600 км.
На стенді MCV також був представлений міський низькопідлоговий електробус Volvo 7900, який збирається за ліцензією на окремій виробничій лінії біля Каїра.
Поруч можна було побачити й міжміську модель власної розробки — MCV 523 EvoTour на дизельному шасі Volvo B8R.