
Бразильський підрозділ компанії Daimler Truck — Mercedes-Benz do Brasil — оголосив про виведення на місцевий ринок двох нових версій важких сідельних тягачів сімейства Axor: моделей 2038 (4×2) та 2545 (6×2). Ці вантажівки розроблені спеціально з урахуванням потреб бразильських перевізників і призначені для експлуатації у складі автопоїздів повною масою до 62 та 68 тонн відповідно.
Обидві модифікації отримали перевірений 13-літровий турбодизель OM 460, який відповідає екологічному стандарту BlueTec 6 (аналог Євро-6). У залежності від версії, двигун розвиває 380 або 450 кінських сил. У парі з мотором працює 12-ступенева автоматизована коробка передач PowerShift 3 Advancer, яка забезпечує не лише комфорт водіння, а й підвищену економічність.
Для підвищення ергономіки та зручності в далеких поїздках водіям запропоновані дві спальні кабіни — стандартна та з високим дахом. Усі версії мають сучасне багатофункціональне кермо, пневмопідвіску сидіння з 11 налаштуваннями, а також зручно розташовані селектори коробки передач та моторного гальма — прямо на рульовій колонці.
Виробництво нових Axor зосереджене на підприємстві в Сан-Бернарду-ду-Кампу — це головна складальна база Mercedes-Benz Trucks у Південній Америці та найбільший завод компанії за межами Німеччини. Саме тут із 1956 року випускають увесь спектр вантажівок бренду, зокрема моделі Accelo, Atego, Axor та Actros, а також автобусні шасі. Крім того, в місті Жуїс-ді-Фора працює завод зі зварювання та фарбування кабін, а в Ірасемаполісі розташований фірмовий випробувальний полігон, що використовується для тестування усіх нових моделей.