Тролейбуси в Афінах замінять на електробуси. Громадський транспорт та маршрутні таксі

Міністерство інфраструктури та транспорту Греції готується вивести з експлуатації тролейбусну мережу, яка обслуговує Афіни та Пірей, після більш ніж семи десятиліть безперебійної роботи. Всі існуючі 130 тролейбусів планують замінити на 100 нових акумуляторних електробусів до 2027 року. Зазначимо, що національний план закупівель передбачає придбання найближчими роками до 250 електробусів для Афін. Компанія Yutong наразі постачає до країни саме таку кількість автобусів.

Тролейбусна система, вперше введена в експлуатацію у 1949 році та значно розширена у післявоєнні роки, стала візитною карткою громадського транспорту Афін. Експлуатована по черзі компаніями EIS, ILPAP, а пізніше OSY SA під егідою Афінської організації міського транспорту (OASA), система згодом еволюціонувала. Зокрема з’явилися дворежимні транспортні засоби, здатні працювати як по проводах, так і без них.

Незважаючи на ці зусилля, середній вік парку перевищив 20 років, і багато транспортних засобів, включаючи моделі Neoplan і Van Hool, поставлені ще в 1999 році, мають проблеми з надійністю і технічним обслуговуванням.

Місцеві ЗМІ зазначають, що запасні частини стають дефіцитнішими і дорожчими, що призводить до збільшення термінів ремонту та зниження доступності послуг. Середня вартість експлуатації оцінюється в 4,06 євро за кілометр, що робить тролейбуси найдорожчим видом транспорту в Греції.

Більше того, продуктивність парку, як повідомляється, значно нижча за очікувану: фактичний річний пробіг оцінюється на 75% нижче за цільовий показник. Затримки та перебої в обслуговуванні, особливо в години пік, стали постійною проблемою.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.