
Компанія BYD продовжує активно розширювати свою лінійку позашляховиків і представила нову модель під назвою Leopard Titanium 7. Це вже друга модель у серії Leopard Titanium та водночас перший кросовер бренду Fangchengbao, виконаний за схемою несучого кузова, що наближає його за компоновкою до класичних міських SUV. Проте в дизайні модель зберігає характерний для рамних позашляховиків брутальний вигляд, завдяки чому виглядає потужно та солідно.
Незважаючи на схожість зовнішнього оформлення з більшим Leopard 8, який є класичним рамним позашляховиком, Leopard Titanium 7 насамперед орієнтований на мешканців міст та передмість. У BYD це позиціонують як комфортний кросовер з можливостями для заміських поїздок, але без надмірного акценту на жорстке бездоріжжя. Тим не менш, виробник заявляє, що Leopard Titanium 7 матиме найпросторіший салон у всій поточній лінійці бренду Fangchengbao.
Габаритні розміри моделі складають 4999 мм у довжину, 1995 мм у ширину та 1865 мм у висоту, при колісній базі 2920 мм. Це робить автомобіль однокласником великих міських SUV із просторим другим рядом та великим багажником.
Особливу увагу компанія приділила інтелектуальним системам допомоги водієві. Leopard Titanium 7 оснащений новітньою системою автономного водіння під назвою «Глаз Бога». В залежності від комплектації, покупцям будуть доступні варіанти як із лідаром, так і без нього. Це дозволить адаптувати систему до різного бюджету покупців та зберегти доступність базових версій.
Щодо технічної частини, новинка буде доступна виключно з гібридними силовими установками. Відмову від чисто електричної версії у BYD пояснили тим, що орієнтують Leopard Titanium 7 на споживачів, які часто здійснюють далекі поїздки та не хочуть залежати лише від зарядних станцій.
Топова версія Leopard Titanium 7 отримає повний привод та гібридну силову установку із тяговою батареєю ємністю 35,6 кВт-год. У цьому варіанті запас ходу на електротязі складе до 180 км за циклом CLTC, а загальний запас ходу, з урахуванням бензинового двигуна, перевищить 1300 км. Це дозволить автомобілю залишатися економічним у місті, пересуваючись переважно на електротязі, і при цьому забезпечити комфортні подорожі на далекі відстані без постійної потреби в підзарядці.
Базова версія Leopard Titanium 7 буде доступна у моноприводному виконанні, з меншою батареєю на 26,6 кВт-год, яка забезпечить електричний запас ходу до 135 км за методикою CLTC. Такий варіант буде орієнтований на покупців, які використовують автомобіль переважно в місті або для коротких поїздок.
Очікується, що офіційна прем’єра моделі відбудеться найближчим часом, а початок продажів стартує вже до кінця року.